
Specjalista/ka ds. Medycznej Obsługi Klienta
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- Identyfikacja potrzeb zdrowotnych oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej dla pacjentów z cukrzycą;
- Przyjmowanie i rozpatrywanie złożonych przypadków medycznych na drugim poziomie eskalacji;
- Skuteczna obsługa zapytań klientów, zarówno telefonicznych, jak i mailowych, zapewniając najwyższy poziom obsługi klienta;
- Gromadzenie informacji dotyczących raportowanych przez pacjentów zdarzeń;
- Zwiększanie świadomości zdrowotnej pacjentów;
- Przeprowadzanie szkoleń dla agentów z obszaru medycznego;
- Efektywna współpraca z Szefem Spraw Medycznych firmy;
- Rozwiązywanie problemów związanych z połączeniami oraz wymiana wadliwych produktów zgodnie z procedurami firmy;
- Posiadasz wykształcenie medyczne oraz aktywne prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza;
- Posiadasz szeroką wiedzę diabetologiczną, w tym umiejętność rozpoznawania, leczenia i zapobiegania cukrzycy;
- Biegle posługujesz się językiem polskim;
- Doświadczenie w telefonicznej oraz mailowej obsłudze klienta będzie dużym atutem;
- Doskonale operujesz narzędziami MS Office, takimi jak Word, Excel, PowerPoint, Access i Outlook;
- Zdolności organizacyjne i umiejętność wykonywania obowiązków przy minimalnym nadzorze to Twoja mocna strona;
- Posiadasz zdolność do pozytywnego współdziałania zarówno z pracownikami, jak i przełożonymi;
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, emanujesz empatią i precyzją w działaniu;
- Umowa o pracę;
- Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-18:00 (8h dziennie);
- Praca zdalna z terenu Polski.
- Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta Multisport i prywatna opieka medyczna;
- Oferujemy bezpłatne wsparcie psychologiczne;
- Doświadczysz świetnej atmosfery w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard.
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.