Doradca / Doradczyni klienta ds. strategii

SEMPIRE Europe sp. z o.o.

  • Poznań, wielkopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 7 dni temu
SEMPIRE jest agencją SEO i SEM, która oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie reklamy w wyszukiwarce Google oraz w Internecie. Specjalizuje się w profesjonalnych usługach mających na celu zwiększenie widoczności stron internetowych. W prowadzonych działaniach stawia na długofalowe relacje, oparte na wzajemnym zaufaniu oraz szacunku, co umożliwia efektywne wykorzystanie potencjału, który drzemie w zespole.Agencja z zachowaniem wysokich standardów dostarcza usługi, które są dostosowane do potrzeb swoich klientów. Dzięki zaawansowanym strategiom marketingowym, SEMPIRE z powodzeniem wspiera rozwój firm w obszarze marketingu internetowego i dąży do osiągnięcia wymiernych efektów.Poznaj więcej informacji na: www.sempire.plCześć! Tu Sempire – agencja marketingu online, która skupia się na efektach.Od ponad dekady pomagamy firmom rozwijać się w internecie. Projektujemy strategie, które naprawdę działają – bez zbędnego gadania, za to z realnym wpływem na biznes naszych klientów.Tworzymy zgrany, około 70-osobowy zespół, w którym stawiamy na partnerskie relacje, otwartą komunikację i wspólne działanie.Jesteśmy różni, ale łączy nas zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju.W 2025 roku dołączyliśmy do grupy cyber_Folks – to dla nas nowy etap i jeszcze więcej możliwości. Teraz chcemy rosnąć dalej – razem z Tobą.Aktualnie szukamy osoby, która wesprze Dział Rozwoju Kampanii ReklamowychJeśli szukasz środowiska, w którym możesz działać, rozwijać się i widzieć efekty swojej pracy – odezwij się. Możemy stworzyć coś dobrego razem!ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Opieką nad klientem biznesowym - budowaniem i utrzymywaniem relacji poprzez cykliczny kontakt telefoniczny, mailowy i wideo.
  • Negocjowanie i odwoływanie wypowiedzeń złożonych przez klienta poprzez uzgadnianie nowych warunków współpracy.
  • Analiza i wyjaśnianie zgłoszonych reklamacji przez klientów.​​
  • Dosprzedażą obecnych usług / produktów firmy.
  • Analizą skuteczności strategii marketingowej przy wykorzystaniu narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Search Console czy Semstorm.
  • Przygotowywaniem, poszerzaniem i dostosowywaniem strategii marketingowych obejmujących różne źródła pozyskiwania klientów (SEO, SM, Ads).
  • Współpracą z innymi działami w firmie.
  • Przygotowywaniem dokumentacji związanej z współpracą z klientami.
WYMAGANIA:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z klientem / obsłudze klienta w branży.
  • Znajomość technik budowania relacji, negocjacyjnych​ i zagadnień marketingu internetowego.
  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia.
  • Podejmowanie się i rozwiązywanie pojawiających się wyzwań.
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania długofalowych relacji z klientami.
  • Dobra organizacja pracy własnej i współpracy z innymi osobami.
  • Otwartość na pracę hybrydową (spotykamy się w biurze 3x w tygodniu - Bydgoszcz lub Poznań)
Mile widziane:
  • Sprawne działanie na narzędziach takich jak: Google Analytics 4, Looker Studio, Semstrom, Senuto.
OFERUJEMY:
  • Umowę o pracę (już na okresie próbnym)
  • Opiekę medyczną Luxmed
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Świadczenia z ZFŚS m.in. dofinanowanie do wypoczynku, dodatki świąteczne
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym (3 dni z naszego biura w Poznaniu)
  • System kafeteryjny (m.in.: kartę Multisport, bilety do kina, vouchery, zniżki do sklepów)
  • Budżet szkoleniowy i integracyjny
  • Dzień wolny na urodziny
  • Integracje biurowe
  • Prezenty rocznicowe
  • Masaże w biurze
  • Owocowo-warzywne dni w biurze
  • Bezpłatny dostęp do nauki języka angielskiego w aplikacji eTutor
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach realizowanych nie tylko w Sempire, ale także w Shoper S.A, jak ShoperUp, czyli program rozwoju kompetencji wewnątrz organizacji
  • Transfer wiedzy dot. e-commerce od ekipy Shopera, czyli lidera tej branży
  • Możliwość rozwoju zawodowego w całej Grupie Shoper S.A

Aplikuj.pl