Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Aktywacji Kupującego

Nestlé

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 5 godzin temu
LOKALIZACJA: Warszawa, MokotówDZIAŁ: COMMERCIAL DEVELOPMENT TEAM (CDT CORPORATE)OPIS STANOWISKA:Rozwój aktywacji shopperowych w kanale nowoczesnym (Modern Trade). Rola łączy strategiczne myślenie z operacyjną sprawnością i wymaga ścisłej współpracy z zespołami sprzedaży, marketingu, agencjami zewnętrznymi oraz kluczowymi klientami.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:· Budowanie i realizowanie strategii aktywacji shoppera u TOP klientów w kategorii wody i napojów premium (m.in. dla marek: NAŁĘCZOWIANKA, S.PELLEGRINO, PERRIER)· Planowanie i rozwój skutecznych narzędzi komunikacyjnych i aktywacyjnych mających na celu wpływ na zachowania shoppera· Współpraca z agencjami w zakresie tworzenia rozwiązań in-store, digital i POSM· Nadzorowanie egzekucji ustaleń w punkcie sprzedaży· Pre i postewaluacja stosowanych narzędzi celem poprawy ich efektywności· Samodzielne budowanie planów rozwoju klientów oraz tworzenie rekomendacji działań aktywacyjnych z ich późniejszym wdrożeniem· Samodzielne i efektywne zarządzanie budżetem rocznym· Monitoring działań konkurencji w sklepach oraz digitalu· Analiza danych sprzedażowych i shopperowych (Excel, Power BI)· Uczestnictwo w tzw. zespołach cross-funkcyjnych· Bieżąca współpraca z kluczowymi interesariuszami i działami zarówno wewnątrz firmy jak i u klienta - działem sprzedaży, działem zarządzania kategorią, shopper insight, marketinguWYMAGANIA:· Min. 3-4 letnie doświadczenie w pracy w sales activation (trade marketingu) / category management / dziale sprzedaży - na podobnym stanowisku· Znajomość aktywacyjnych narzędzi klienckich (offline i online)· Umiejętności perfekcyjnego przekucia strategii brandowej i klienckiej w komunikację do shoppera· Udokumentowanych innowacyjnych rozwiązań w zakresie narzędzi komunikacyjnych i/lub aktywacyjnych w punkcie sprzedaży.· Doświadczenie w pracy projektowej i cross-funkcyjnej· Umiejętności pracy pod presją czasu· Wysoka odpowiedzialność, samodzielność, proaktywaność, doskonała organizacja pracy· Bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych· Znajomości języka angielskiego oraz polskiego (poziom min. B2)· Znajomości narzędzi MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)· Doświadczenie w FMCGOFERUJEMY:· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę· Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (system kafeteryjny),· Elastyczny model pracy: praca hybrydowa (max 10 dni w miesiącu pracy w domu), elastyczne godziny pracy oraz „krótsze piątki”· System premiowy· Benefity dla rodziców: dodatkowy dzień urlopu na opiekę nad dzieckiem do 14. roku życia, dodatkowy 4-tygodniowy pełnopłatny urlop ojcowski oraz dodatkowy dzień wolny dla ojca z tytułu urodzenia dziecka, paczka powitalna dla nowych rodziców, mleko dla najmłodszych do 1. roku życia,· Programy wspierające rozwój pracowników, szerokie możliwości rozwojowe w ramach organizacji· Program “DbajMY” wspierający zdrowie i samopoczucie pracowników· Praca w środowisku zakorzenionym w inkluzywnej, międzynarodowej kulturze opartej na różnorodności i wartościach, takich jak otwartość, szacunek i polityka równych szans· Możliwość uczestnictwa w projektach z zakresu sustainability oraz dołączenie do społeczności skupionej na tworzeniu zrównoważonych rozwiązańLOKALIZACJA: Warszawa, MokotówDZIAŁ: COMMERCIAL DEVELOPMENT TEAM (CDT CORPORATE)OPIS STANOWISKA:Rozwój aktywacji shopperowych w kanale nowoczesnym (Modern Trade). Rola łączy strategiczne myślenie z operacyjną sprawnością i wymaga ścisłej współpracy z zespołami sprzedaży, marketingu, agencjami zewnętrznymi oraz kluczowymi klientami.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:· Budowanie i realizowanie strategii aktywacji shoppera u TOP klientów w kategorii wody i napojów premium (m.in. dla marek: NAŁĘCZOWIANKA, S.PELLEGRINO, PERRIER)· Planowanie i rozwój skutecznych narzędzi komunikacyjnych i aktywacyjnych mających na celu wpływ na zachowania shoppera· Współpraca z agencjami w zakresie tworzenia rozwiązań in-store, digital i POSM· Nadzorowanie egzekucji ustaleń w punkcie sprzedaży· Pre i postewaluacja stosowanych narzędzi celem poprawy ich efektywności· Samodzielne budowanie planów rozwoju klientów oraz tworzenie rekomendacji działań aktywacyjnych z ich późniejszym wdrożeniem· Samodzielne i efektywne zarządzanie budżetem rocznym· Monitoring działań konkurencji w sklepach oraz digitalu· Analiza danych sprzedażowych i shopperowych (Excel, Power BI)· Uczestnictwo w tzw. zespołach cross-funkcyjnych· Bieżąca współpraca z kluczowymi interesariuszami i działami zarówno wewnątrz firmy jak i u klienta - działem sprzedaży, działem zarządzania kategorią, shopper insight, marketinguWYMAGANIA:· Min. 3-4 letnie doświadczenie w pracy w sales activation (trade marketingu) / category management / dziale sprzedaży - na podobnym stanowisku· Znajomość aktywacyjnych narzędzi klienckich (offline i online)· Umiejętności perfekcyjnego przekucia strategii brandowej i klienckiej w komunikację do shoppera· Udokumentowanych innowacyjnych rozwiązań w zakresie narzędzi komunikacyjnych i/lub aktywacyjnych w punkcie sprzedaży.· Doświadczenie w pracy projektowej i cross-funkcyjnej· Umiejętności pracy pod presją czasu· Wysoka odpowiedzialność, samodzielność, proaktywaność, doskonała organizacja pracy· Bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych· Znajomości języka angielskiego oraz polskiego (poziom min. B2)· Znajomości narzędzi MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)· Doświadczenie w FMCGOFERUJEMY:· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę· Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (system kafeteryjny),· Elastyczny model pracy: praca hybrydowa (max 10 dni w miesiącu pracy w domu), elastyczne godziny pracy oraz „krótsze piątki”· System premiowy· Benefity dla rodziców: dodatkowy dzień urlopu na opiekę nad dzieckiem do 14. roku życia, dodatkowy 4-tygodniowy pełnopłatny urlop ojcowski oraz dodatkowy dzień wolny dla ojca z tytułu urodzenia dziecka, paczka powitalna dla nowych rodziców, mleko dla najmłodszych do 1. roku życia,· Programy wspierające rozwój pracowników, szerokie możliwości rozwojowe w ramach organizacji· Program “DbajMY” wspierający zdrowie i samopoczucie pracowników· Praca w środowisku zakorzenionym w inkluzywnej, międzynarodowej kulturze opartej na różnorodności i wartościach, takich jak otwartość, szacunek i polityka równych szans· Możliwość uczestnictwa w projektach z zakresu sustainability oraz dołączenie do społeczności skupionej na tworzeniu zrównoważonych rozwiązańWarszawa, PLWarszawa, PL

Nestlé

Podobne oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    JOBS LINK

    • Warszawa, mazowieckie
    • 5 700 PLN miesięcznie
    JOBS LINK - Łączymy właściwych ludzi z odpowiednimi miejscami pracy. Dla pracodawców: Oferujemy elastyczne i dopasowane rozwiązania rekrutacyjne, które pomagają szybko reagować…
    • 8 dni temu
  • Specjalista ds. Płac

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 15 dni temu