
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty ,
- wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
- dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
- dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez przez aktywną promocję rozwiązań i produktów Banku.
- jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
- poszukujesz pewnej i stałej pracy,
- lubisz pracę z ludźmi i chętnie nabywasz nowe umiejętności,
- masz minimum średnie wykształcenie
- dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
- empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.
- doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
- znajomość języka angielskiego.
- znajomość technik negocjacji i ofertowania.
- pracę w oparciu o wartości - odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
- system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
- wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
- możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
- karta sportowa MultiSport,
- konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; na cały lub ¾ etatu - to Ty decydujesz!
- Prywatna opieka
i zniżki w PZU * Dofinansowaniedo wypoczynku * Karta Multisport
- Zniżki u partnerów