
Specjalista ds. reklamacji z językiem niemieckim
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Rozpatrywanie reklamacji i zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi warunkami i przepisami danego kraju
- Monitorowanie statusu reklamacji
- Sugerowanie i wdrażanie zmian w procesie rozpatrywania reklamacji
- Prowadzenie procesów związanych z potwierdzeniem pokrycia, zmianami polis, anulowaniem zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami prawnymi
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
- Utrzymywanie kontaktu i zarządzanie korespondencją z klientami i partnerami biznesowymi
- Współpraca z warsztatami naprawczymi i innymi podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz przedsiębiorstwa
- Mile widziane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ubezpieczenia, ekonomia, finanse
- Doświadczenie związane z obsługą klienta, preferowane w obszarze reklamacji
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1)
- Znajomość języka angielskiego (B1/B2)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywność i otwartość na pracę z klientami
- Umiejętność budowania relacji z klientami
- Umowa o pracę
- Praca w trybie stacjonarnym (biuro w Centrum Warszawy)
- Praca w godzinach 9-17 lub 8-16
- Premie kwartalna po okresie próbnym
- Benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa