starszy inspektor

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Koluszki, łódzkie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 dzień temu
starszy inspektorCzym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie archiwum zakładowego i spraw związanych z archiwizacją, udzielanie instruktażu pracownikom w zakresie postępowania z tworzoną dokumentacją archiwalną i niearchiwalną (od momentu wytworzenia do momentu przekazania do archiwum)
  • prowadzenie spraw socjalnych funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i emerytów, przygotowywanie wniosków emerytów i rencistów ubiegających się o pomoc finansową z funduszu socjalnego
  • prowadzenie gospodarki mundurowej i magazynowej
  • sporządzanie przelewów na poszczególne zobowiązania finansowe
  • prowadzenie kart wynagrodzeń
  • sporządzanie list płac
  • prowadzenie gospodarki kasowej
  • zastępstwo podczas nieobecności księgowej i kwatermistrza
  • innych zadań zleconych przez przełożonego z zakresu zadań wspólnych Komendy Powiatowej i zadań stanowiska finansowego
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe I lub II stopnia
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji publicznej lub innych instytucjach na podobnym stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w administracji publicznej lub innych instytucjach o podobnym stanowisku na podobnym zakresie zadań
  • znajomość przepisów związanych z zaopatrzeniem i gospodarką mundurową w PSP
  • umiejętność sporządzania umów o charakterze cywilno - prawnym
  • umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniemi przepisów prawa
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem
  • zdolność analitycznego myślenia
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkową nagrodę roczną (tzw. "trzysnastka")
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody uznaniowe
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy
  • Praca z bazami danych/programami specjalistycznymi
  • Praca biurowo - administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30
  • Prowadzenie samochodów służbowych kat. B
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy : komputer, kserokopiarka, telefon, skaner, niszczarka)
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Wymagane oświadczenia klauzula informacyjna, CV i list motywacyjny - muszą być własnoręcznie podpisane
  • Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: "za zgodność z orginałem" - data, własnoręczny podpis
  • Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopisiem "ogłoszenie nr 155814" - imię i nazwisko kandydata/kandydatki
  • Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naboru dostępna będzie na drzwiach wejściowych w siedzibie tutejszej komendy przy ul. Słowackiego 28, 95-040 Koluszki oraz na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-koluszki/nabor-do-sluzby-i-pracy
  • Nie przystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykulczenie z dalszego postępowania
  • Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Służby Cywilnej
  • Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata na stanowisko starszy inspektor podejmuje Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • I etap - weryfikacja ofert pod względem formalnym
  • II etap - pisemny test wiedzy (test jednokrotnego wyboru składający się z pytań merytorycznych z zakresu znajomości specyfiki zadań wykonywanych na stanowisku starszego inspektora w korpusie służby cywilnej)
  • III etap - rozmowa kwalifikacyjna
  • Komisja rekrutacyjna przyzna każdemu z kandydatów numer indentyfikacyjny, zgodnie z którym będzie nastepowała publikacja wyników poszczególnych etapów postepowania kwalifikacyjnego. Numer indentyfikacyjny zostanie przekazany kandydatowi telefonicznie, na podany przez niego w zgłoszeniu numer kontaktowy
  • Po weryfikacji złożonych ofert, lista zakwalifikowanych kandydatów i termin kolejnego etapu naboru zostaną zamieszone na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-koluszki/nabor-do-sluzby-i-pracy oraz na drzwiach wejsciowych w siedzibie tutejszej komendy
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-10-01

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • starszy inspektor

    • Koluszki, łódzkie
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Powiatu Łódzkiego Wschodniego z/s w Koluszkach Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stan…
    • 20 godzin temu
  • Starszy inspektor

    • Koluszki, łódzkie
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Powiatu Łódzkiego Wschodniego z/s w Koluszkach Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stano…
    • Właśnie