
starszy inspektor
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Koluszki, łódzkie
- Stała
- Pełny etat
- prowadzenie archiwum zakładowego i spraw związanych z archiwizacją, udzielanie instruktażu pracownikom w zakresie postępowania z tworzoną dokumentacją archiwalną i niearchiwalną (od momentu wytworzenia do momentu przekazania do archiwum)
- prowadzenie spraw socjalnych funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i emerytów, przygotowywanie wniosków emerytów i rencistów ubiegających się o pomoc finansową z funduszu socjalnego
- prowadzenie gospodarki mundurowej i magazynowej
- sporządzanie przelewów na poszczególne zobowiązania finansowe
- prowadzenie kart wynagrodzeń
- sporządzanie list płac
- prowadzenie gospodarki kasowej
- zastępstwo podczas nieobecności księgowej i kwatermistrza
- innych zadań zleconych przez przełożonego z zakresu zadań wspólnych Komendy Powiatowej i zadań stanowiska finansowego
- Wykształcenie: wyższe I lub II stopnia
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji publicznej lub innych instytucjach na podobnym stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w administracji publicznej lub innych instytucjach o podobnym stanowisku na podobnym zakresie zadań
- znajomość przepisów związanych z zaopatrzeniem i gospodarką mundurową w PSP
- umiejętność sporządzania umów o charakterze cywilno - prawnym
- umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniemi przepisów prawa
- dyspozycyjność
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem
- zdolność analitycznego myślenia
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Stołówka pracownicza
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatkową nagrodę roczną (tzw. "trzysnastka")
- Nagrody jubileuszowe
- Dodatek za wysługę lat
- Nagrody uznaniowe
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Praca z bazami danych/programami specjalistycznymi
- Praca biurowo - administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30
- Prowadzenie samochodów służbowych kat. B
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy : komputer, kserokopiarka, telefon, skaner, niszczarka)
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Wymagane oświadczenia klauzula informacyjna, CV i list motywacyjny - muszą być własnoręcznie podpisane
- Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: "za zgodność z orginałem" - data, własnoręczny podpis
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopisiem "ogłoszenie nr 155814" - imię i nazwisko kandydata/kandydatki
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naboru dostępna będzie na drzwiach wejściowych w siedzibie tutejszej komendy przy ul. Słowackiego 28, 95-040 Koluszki oraz na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-koluszki/nabor-do-sluzby-i-pracy
- Nie przystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykulczenie z dalszego postępowania
- Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Służby Cywilnej
- Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata na stanowisko starszy inspektor podejmuje Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego
- I etap - weryfikacja ofert pod względem formalnym
- II etap - pisemny test wiedzy (test jednokrotnego wyboru składający się z pytań merytorycznych z zakresu znajomości specyfiki zadań wykonywanych na stanowisku starszego inspektora w korpusie służby cywilnej)
- III etap - rozmowa kwalifikacyjna
- Komisja rekrutacyjna przyzna każdemu z kandydatów numer indentyfikacyjny, zgodnie z którym będzie nastepowała publikacja wyników poszczególnych etapów postepowania kwalifikacyjnego. Numer indentyfikacyjny zostanie przekazany kandydatowi telefonicznie, na podany przez niego w zgłoszeniu numer kontaktowy
- Po weryfikacji złożonych ofert, lista zakwalifikowanych kandydatów i termin kolejnego etapu naboru zostaną zamieszone na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-koluszki/nabor-do-sluzby-i-pracy oraz na drzwiach wejsciowych w siedzibie tutejszej komendy