Specjalista/tka ds. fundraisingu indywidualnego - Fundacja Lasy i Obywatele
Fundacja Lasy i Obywatele
- Warszawa, mazowieckie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- zbudowaliśmy ogólnopolską, ponadtysięczną społeczność osób angażujących się w ochronę lasów,
- stworzyliśmy
- skutecznie mobilizujemy lokalne społeczności do udziału w konsultacjach społecznych Planów Urządzenia Lasu.
- Współtworzeniem i wdrażaniem planu fundraisingowego opartego na fundraisingu indywidualnym, głównie cyfrowym (digital).
- Budowaniem i utrzymywaniem relacji z darczyńcami/ynkmi indywidualnymi oraz pozyskiwaniem nowych darczyńców/ynek, rozwojem ścieżki darczyńcy/ynki.
- Tworzeniem, współtworzeniem, testowaniem i wdrażaniem działań oraz kampanii fundraisingowych.
- Przygotowywaniem, produkcją i rozwojem materiałów fundraisingowych, w tym wysyłek direct mailingów i newslettera.
- Wsparciem wdrożenia i obsługą systemu CRM, zarządzaniem i analizowaniem danych dotyczących darczyńców/ynek.
- Śledzeniem trendów i narzędzi w fundraisingu indywidualnym i cyfrowym oraz rekomendowaniem nowych sposobów na pozyskiwanie funduszy od darczyńców/czynek indywidualnych.
- Współpracą z agencjami, podwykonawcami oraz pośrednikami płatności w zakresie fundraisingu.
- Organizacją i wsparciem organizacji wydarzeń fundraisingowych.
- Wierzysz w ludzi i ich sprawczość.
- Lubisz i umiesz pracować z ludźmi, potrafisz nawiązać dobre i uważne relacje.
- Potrafisz komunikować się w zespole, nie unikasz trudnych spraw i rozmów.
- Uważasz za ważne działania dla ochrony klimatu i przyrody, w szczególności ochrony lasów, i jesteś świadom/a wyzwań z nimi związanych.
- Potrafisz pracować samodzielnie i organizować sobie pracę.
- Masz min. 3-letnie doświadczenie w fundraisingu i/lub marketingu.
- Znasz narzędzia fundraisingu cyfrowego (platformy, narzędzia), masz chęć i umiejętność nauki nowych narzędzi.
- Umiesz planować procesy i zarządzać nimi.
- Masz doświadczenie w pracy z systemami zarządzania danymi,
- Masz doświadczenie w analizie i interpretacji danych.
- Jesteś autorem/orką ciekawych i skutecznych treści komunikacyjnych lub fundraisingowych (media społecznościowe, kampanie, mass mailing, blogi).
- Zrealizowałaś/eś udane kampanie fundraisingowe bądź marketingowe o konkretnych celach (indywidualnie bądź jako część zespołu).
- Umiesz przekładać pomysły na konkretny i mierzalny plan działania.
- Masz doświadczenie w tworzeniu reklam na social media.
- Masz doświadczenie w tworzeniu komunikacji z użyciem automatyzacji oraz testów A/B.
- Masz doświadczenie w telemarketingu i innych pozacyfrowych metodach fundraisingu indywidualnego.
- Znasz specyfikę organizacji pozarządowych, w tym zajmujących się rzecznictwem.
- Masz doświadczenie w tworzeniu treści/kampanii związanych z mobilizacją i zmianą społeczną.
- Wynagrodzenie w kwocie 8000 do 9960 zł brutto za pracę na cały etat.
- Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinowym (jeśli to jest Twoja preferencja napisz nam o tym w zgłoszeniu).
- Umowę na czas określony (6 miesięcy) z możliwością przedłużenia.
- Pracę w zespole osób, które szanują i wspierają się nawzajem oraz widzą duży sens w tym, co razem tworzą.
- Work-life balance. Staramy się razem zbudować zdrową kulturę, która nie wymaga pracy ponad siły.
- Dużą dozę samodzielności, również w planowaniu jak i kiedy pracujesz.
- Pracę o charakterze zdalnym. W razie potrzeby zapewnimy Ci dostęp do biura, sali spotkań itp.
- Szkolenia, które będą ważne dla rozwoju Twoich umiejętności.
- Pracę z sensem i poczuciem sprawczości.
- CV (bez zbędnych zdjęć i grafik).
- Opisu przykładu skutecznej kampanii fundraisingowej/marketingowej, w której tworzeniu uczestniczyłeś/aś. W opisie wyjaśnij czemu uważasz ją za skuteczną i co tę skuteczność spowodowało. Jeżeli nie współtworzyłeś takiej kampanii/działań, opisz znaną Ci kampanię/działania, które uważasz za udane. Odpowiadając, prosimy nie przekraczaj limitu 2500 znaków, włączając spacje.
- Referencji. Jeśli ktoś może nam opowiedzieć o Twojej pracy, podaj prosimy w CV kontakt telefoniczny do takiej osoby wraz z informacją o tym, skąd zna Twoja pracę (nie jest to niezbędny warunek zgłoszenia, ale będzie to nam pomocne).
Rekrutacja zakończy się z chwilą podpisania umowy z wybranym/ną kandydatem/tką.Czekamy na Twoje zgłoszenie!
ngo.pl