Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac

Doskonal sp. z o.o.

  • Rzeszów, podkarpackie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 13 dni temu
Poszukujemy pracownika na stanowisko:Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac(łączy w sobie trzy istotne funkcje asystowanie w zarządzaniu, współpraca z biurem rachunkowym, realizacja bieżących płatności)Rodzaj pracy: stacjonarna + mobilność lokalna Miejsce pracy: RzeszówWymagania:- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki zarządzanie, administracja,- sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie,- szybkość działania, umiejętność rozwiązywania problemów- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,- bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych,- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (Word, Excel),- kreatywność i otwartość na innowacje,- dobra organizacja czasu pracy,- umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,- punktualność,- komunikatywność i samodzielność w działaniu- nastawienie na rozwój i podnoszenie kwalifikacji,- umiejętność pracy pod presją czasu,- umiejętność raportowania,- mile widziane zainteresowanie lub powiazania z branżą,- prawo jazdy kat. BZakres obowiązków m.in.:1. Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców w porozumieniu z biurem rachunkowym tj. prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników, dokumentacji pracowniczej, w tym: sporządzanie dokumentów kadrowych dotyczących zatrudnionych i zwolnionych pracowników, umowy o pracę-zleceń, karty czasu pracy, zleceń, wypowiedzenia umów o pracę, porozumienia, świadectwa pracy , urlopy itp.2. Sporządzanie zestawień finansowych,3. Sporządzanie umów, porozumień w oparciu o wytyczne przełożonego,4. Składanie terminowe dokumentacji w biurze rachunkowym i projektowym,5. Kontrola bieżąca rozliczeń i płatności pracowniczych oraz opłat i rachunków,6. Przygotowywanie umów m.in.: o pracę, zleceń, aneksów z osobami fizycznymi i prawnymi zgodnie z wytycznymi przełożonego,7. Przygotowanie zaświadczeń, pism elektronicznie i tradycyjnie,8. Bieżąca kontrola finansów podatki dochodowy i vat+ realizacja płatności,9. Przygotowywanie podstawowej dokumentacji do dotacji i pożyczek,10. Uzupełnianie i czuwanie nad terminowością składania sprawozdań,11. Rozliczenia excel działalności bieżącej i sezonowej,12. Prowadzenie bazy członkowskiej,13. Przyjmowanie zapisów na kursy i szkolenia,14. Przygotowywanie dokumentacji Zarządów na podstawie wytycznych przełożonego,15. Aktualizacja dokumentów w szczególności regulaminów i umów,16. Obsługa elektroniczna wniosków i pism z instytucjami publicznymi,17. Współpraca z kadrą pracowniczą,18. Archiwizowanie dokumentów,19. Konsultacje i zakupy dla biura,20. Rekrutacja zleceniobiorców z weryfikacją uprawnień,21. Działania na wypracowanych procedurach z możliwością.Oferujemy:- pełny etat- zatrudnienie w oparciu umowę o pracę / B2B / zlecenie,- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa, prowizja, premia),- przyjazny zespół i miłą atmosferę w ambitnym zespole,- możliwość awansu i progresywnego wynagrodzenia,- prace stacjonarną - mobilna regionalnie,- samodzielność,- szkolenia i rozwój w strukturach.Dodatkowe informacje:Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres praca@pirkfis.pl Kontakt tylko mailowy. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”Uwaga! Liczba stanowisk ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń w celu odbycia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi oso

Jobdesk.pl

Podobne oferty pracy

  • Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac

    Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu

    • Rzeszów, podkarpackie
    Poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac (łączy w sobie trzy istotne funkcje asystowanie w zarządzaniu, współpraca z biurem rachun…
    • 12 dni temu
    • Aplikuj teraz
  • Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac

    Doskonal sp. z o.o.

    • Rzeszów, podkarpackie
    Poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystentka dyrektora biura z obsługą kadr i płac (łączy w sobie trzy istotne funkcje asystowanie w zarządzaniu, współpraca z biurem rachun…
    • 2 dni temu
  • Asystentka ds. Kadr i Płac @ Fundacja Aktywizacja

    Fundacja Aktywizacja

    • Rzeszów, podkarpackie
    • 4 500-5 100 PLN miesięcznie
    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), aktualnie pozostajesz bez zatrudnieni…
    • 3 dni temu