
inspektor wojewódzki
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Gorzów Wielkopolski, lubuskie
- Stała
- Pełny etat
- Ustala, czy w sprawie mają zastosowanie przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego, rodzinnego kapitału opiekuńczego i świadczeń „Aktywny rodzic”.
- Współdziała z organami właściwymi i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie koordynacji świadczeń.
- Wymienia z instytucjami właściwymi krajów Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, informacje niezbędne do ustalenia przez te organy uprawnień do świadczeń rodzinnych i wychowawczych, rodzinnego kapitału opiekuńczego i świadczeń „Aktywny rodzic” dla osób przebywających na terenie ich krajów, bądź dla członków rodzin tych osób przebywających w Polsce.
- Weryfikuje wnioski o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego, rodzinnego kapitału opiekuńczego i świadczeń „Aktywny rodzic” przekazanych przez organy właściwe i Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
- Wydaje rozstrzygnięcia, w tym decyzje administracyjne, oraz przekazuje informacje o których mowa w art. 13a ust 2, w sprawach świadczenia wychowawczego realizowanego w zawiązku z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego.
- Wydaje decyzje orzekające o uprawnieniach do świadczeń rodzinnych.
- Udziela informacji na temat procedur związanych z przyznawaniem świadczeń rodzinnych i wychowawczych, rodzinnego kapitału opiekuńczego i świadczeń „Aktywny rodzic” w krajach Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
- Współpracuje z instytucjami łącznikowymi i właściwymi w zakresie świadczeń rodzinnych, wychowawczych, rodzinnego kapitału opiekuńczego i świadczeń „Aktywny rodzic”.
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok w administracji publicznej.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie koordynacji: świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, rodzinnego kapitału opiekuńczego, świadczeń „Aktywny rodzic”, ustawy „Za życiem”, rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Odporność na stres, rzetelność i terminowość, samodzielność i inicjatywa, umiejętności analityczne, współpraca z innymi.
- Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku: administracja, prawo, ekonomia.
- Znajomość języka niemieckiego, angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatek za wieloletnia pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Nagrody jubileuszowe
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na XIII piętrze w budynku XV kondygnacyjnym
- Zainstalowana winda
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Informacje dot. procedury zgłoszeń wewnętrznych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 poz. 928) znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu: https://bip.lubuskie.uw.gov.pl/generalny/zarzadzenia/600
- test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna
- lub tylko rozmowa kwalifikacyjna
- test praktyczny z obsługi komputera