
Pracownik Działu Obsługi Klienta_Błonie
- Błonie, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Aktywny telefoniczny i mailowy kontakt z istniejącymi klientami (połączenia wychodzące i przychodzące).
- Bieżąca komunikacja z klientami na temat realizowanych usług, dostarczanie informacji o przesyłkach oraz zleceniach.
- Opieka nad stałymi klientami oraz rozszerzanie zakresu ich współpracy (w tym sprzedaż określonych usług do wyznaczonych klientów).
- Obsługa programów do monitorowania pracy z klientami, sprzedaży, realizacji dostaw.
- Monitorowanie i kontrola poprawności realizacji dostaw, eskalowanie problemów wewnątrz organizacji.
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe: logistyka, administracja, farmacja, transport)
- Doświadczenie w obsłudze klienta (call center, logistyka, branża medyczna/transportowa będzie atutem)
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
- Dokładność, skrupulatność oraz umiejętność pracy w zespole.
- Dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Umiejętność organizacji pracy w dynamicznym środowisku.
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość zasad związanych z transportem leków (np. warunki temperatury, procedury bezpieczeństwa) – mile widziane
PermanentUPS is committed to providing a workplace free of discrimination, harassment, and retaliation.