Specjalista ds. Obsługi Klienta
PZU
- Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
- Wolontariat
- Pełny etat
- Obsługa Klientów po zawarciu umowy ubezpieczenia w zakresie procesów realizowanych w Centrum Obsługi Posprzedażowej
- Realizacja dyspozycji Klientów zainicjowanych przez kanały zdalne (list, e-mail, telefon, mojePZU)
- Ewidencja w systemach informatycznych informacji o Klientach i zdarzeniach ubezpieczeniowych
- Korespondencja z Klientami
- Udzielanie Klientom informacji dotyczących obsługi ubezpieczeń
- Współpraca z innymi działami firmy m.in. z obszarem obsługi szkód i świadczeń, windykacją
- Doświadczenie w obsłudze produktów finansowych, w tym ubezpieczeniowych
- Praktyczna wiedza z zakresu standardów obsługi Klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona - po Żeglarstwo)