główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Elbląg, warmińsko-mazurskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 9 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych wojewody w I instancji, II Instancji oraz w trybach nadzwyczajnych w celu załatwienia wniosku, odwołania prawidłowo i w przepisowym terminie.
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi wojewody do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w celu weryfikacji prawnej decyzji wojewody przez sąd oraz rozpatruje skargi i wnioski obywateli z zakresu administracji architektoniczno- budowlanej skierowane do wojewody, w celu załatwienia spraw.
  • Rozpatruje sprawy, odwołania do Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego od decyzji administracyjnych wojewody w I instancji oraz w postępowaniu nadzwyczajnym w zakresie administracji architektoniczno - budowlanej, w celu załatwienia odwołania lub przekazania Głównemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, w celu weryfikacji rozstrzygnięcia wojewody przez organ II instancji.
  • Załatwia inne sprawy w zakresie administracji architektoniczno - budowlanej wynikające z ustawy prawo budowlane (przygotowuje potwierdzenia przyjęcia zgłoszeń robót budowlanych; przygotowuje postanowienia udzielających odstępstwa od warunków technicznych, sprawdza terminowość wydawanych decyzji administracyjnych przez starostów), w celu załatwienia wniosku w sposób prawidłowy i w ustawowym terminie.
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe budowlane
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze budownictwa
  • Uprawnienia budowlane
  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania w zakresie: - ustawy Prawo budowlane, - ustawy o planowaniu i zagospodarowniu przestrzennym , - ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, - ustawy o transporcie kolejowym, - rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub podyplomowe w zakresie administracji lub prawa
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji
  • Praktyczna znajomość procesu budowlanego
Co oferujemy· „trzynaste wynagrodzenie”· pakiet szkoleń· możliwość dofinansowania innych form rozwoju zawodowego związanych ze stanowiskiem pracy· pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, karty sportowe)· możliwość przystąpienia do pakietu zdrowotnego dla pracowników i członków rodzin· dodatkowy urlop stażowy· stabilność zatrudnienia· miłą atmosferę pracy· regularnie wypłacane wynagrodzenieDostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,- kontakt z klientem zewnętrznym- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),Dodatkowe informacje· Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;· Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych· Oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisanie własnoręcznie· Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia· Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego· Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy· Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;· Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;· Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;· Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie· Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 6094 zł brutto.· Informuje się, że w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie obowiązuje zarządzenie nr 331 Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 25 września 2024 r. w sprawie ustalenia wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie.Planujemy następujące metody/techniki naboru:· I etap: weryfikacja formalna i analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych· II etap: pisemny test wiedzy/ lub rozmowa kwalifikacyjna (sprawdzenie znajomości aktów prawnych wskazanych w wymaganiach niezbędnych)· III etap: rozmowa kwalifikacyjna

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • GŁÓWNY KSIĘGOWY

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Markusy, warmińsko-mazurskie
    Numer oferty: StPr/25/1294 Obowiązki: Prowadzenie ksiąg handlowych spółki, rozliczenia finansowe i podatkowe, ZUS, rozliczenia finansowe wewnątrz spółki, nadzór nad inkasentem …
    • 6 dni temu
  • młodszy specjalista

    • Elbląg, warmińsko-mazurskie
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: młodszy specjali…
    • 7 dni temu
  • Główny specjalista

    Warminsko-Mazurski Urzad Wojewodzki w Olsztynie

    • Elbląg, warmińsko-mazurskie
    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Główny specjalista Miejsce pracy: Elbląg Ogłoszenie o nabor…
    • 7 dni temu