APLIKANT

Centralna Baza Ofert Pracy

  • Ostróda, warmińsko-mazurskie
  • Tymczasowa
  • Pełny etat
  • 23 dni temu
Numer oferty: StPr/25/1023
Obowiązki:Do zakresu działania aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia
podstawowego) należeć będzie wykonywanie zadań i obowiązków w zakresie ochrony ładu
i porządku publicznego wynikających z ustawy o strażach gminnych z dnia 29 sierpnia 1997
r., oraz z innych aktów wykonawczych w tym aktów prawa miejscowego.Wymagania:Wymagania konieczne:Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
  • 1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) wiek - ukończone 21 lat życia, c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d) wykształcenie co najmniej średnie, e) nieposzlakowana opinia, f) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym, g) niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe), h) uregulowany stosunek do służby wojskowej.2. Wymagania dodatkowe:a) preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: pedagogika, administracja, bezpieczeństwo publiczne, b) prawo jazdy kat. B,c) kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy,d) predyspozycje osobowe: umiejętność pracy w zespole, zmysł organizacyjny, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, rzetelność, wysoka kultura osobista, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,e) gotowość do wykonywania czynności służbowych poza normatywnym czasem pracy, w tym w dni ustawowo wolne od pracy,f) znajomość przepisów Ustawy o strażach gminnych, Ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej, Ustawy o samorządzie gminnym,g) umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,h) umiejętność stosowania właściwych aktów prawnych, stosownie do zajmowanego stanowiska i wykorzystanie ich w praktyce, umiejętność argumentowania,i) umiejętność prowadzenia negocjacji, bezkonfliktowego działania, komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność.
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskieRodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określonyWymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1) podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem poświadczone własnoręcznym podpisem,2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,3) kwestionariusz osobowy,4) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,5) dokument poświadczający wykształcenie,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,7) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej,8) w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,9) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralności za umyślne przestępstwa skarbowe,10) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,11) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na druku załączonym do ogłoszenia o naborze.Dokumenty, o których mowa w części VI ogłoszenia, należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: Konkurs na stanowisko urzędnicze Aplikant Straży Miejskiej w Ostródzie na adres: URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE, ul. ADAMA MICKIEWICZA 24, 14-100 OSTRÓDA lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu w Punkcie Obsługi Interesanta (parter, pok. 119). O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miejskiego w Ostródzie. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Ostródzie po terminie nie będą rozpatrywane.Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcyKliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

InfoPraca