O nas:Dołącz do nas w Foundever!Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem polskimWarszawa, ul. Taśmowa 7Zakres obowiązków:- Odpowiadanie na zapytania dotyczące zakupów w sklepie internetowym z biżuterią;- Wykorzystywanie narzędzi do rejestrowania i śledzenia interakcji z klientami;- Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon, e-mail, czat);- Świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta, z naciskiem na satysfakcję klienta;- Oferowanie fachowej i spersonalizowanej porady na temat oferowanych przez klienta usług.Primary Job Responsibilities- Biegła znajomość języka polskiego na poziomie C2; znajomość języka angielskiego jest wymagana na poziomie minimum B1;- Biegłość w obsłudze Microsoft Office i innych programów komputerowych;- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do rozwiązywania problemów.Dodatkowe atuty:- Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania;- Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w branży hospitality;- Dbałość o szczegóły;- Umiejętności sprzedażowe;- Umiejętności interpersonalne.Warunki pracy:- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę (umowa zlecenie dla studentów).- Elastyczny grafik: praca od poniedziałku do piątku między 9:00 a 17:00;- Tryb pracy: Praca w pełni zdalna z terenu Polski.- Zapewniamy całość sprzętu do pracy.Dodatkowe informacje:- Współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych oraz vouchery na różne okazje.- Prywatne ubezpieczenie Medicover.- Karta Multisport i wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia.- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.