Game Operations Coordinator

Aristocrat

  • Gdańsk, pomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 30 dni temu
Game Operations CoordinatorR0019246_POLJako Associate Game Operations będziesz wspierać planowanie i realizację kampanii mających na celu zwiększenie zaangażowania, retencji i monetyzacji graczy. Pracując z zespołem Operacji w Grach, pomożesz dostarczać graczom ekscytujące doświadczenia, zdobywając jednocześnie praktyczne doświadczenie w dynamicznym i kreatywnym środowisku gier.To stanowisko stanowi doskonałą okazję do poznania tajników Operacji w Grach w środowisku kasyna społecznościowego oraz do udziału w kluczowych inicjatywach.Będziesz wspierać realizację różnych działań GameOps, w tym (ale nie tylko):Promocje w aplikacji i wydarzenia angażująceSprzedaż i oferty specjalneTreści społecznościowePowiadomienia push, e-maile i komunikacja zewnętrznaWdrożenia nowej zawartości i ogłoszenia nowych funkcjiKampanie retencyjne i wsparcie ścieżki graczaBędziesz również:Pomagać w przygotowaniu zasobów kampanii i szczegółów konfiguracjiPrzeprowadzać kontrole jakości, aby zapewnić płynną i bezbłędną realizacjęWspierać konfigurację i monitorowanie testów A/BWspółpracować z członkami zespołu w celu zbierania i organizowania wyników kampaniiUczyć się i pracować z wewnętrznymi narzędziami, aby efektywnie zarządzać kampaniamiBędziesz zachęcany/a do dzielenia się pomysłami, identyfikowania obszarów do poprawy i współpracy z wieloma zespołami w firmie, w tym z zespołami Art, Produkt, Wsparcia Klienta i Analizy.Wymagania:Umiejętność pracy z arkuszami kalkulacyjnymi (np. Excel lub Google Sheets)Umiejętność jasnej komunikacji pisemnej i ustnej w języku angielskimZwracanie uwagi na szczegóły i dobre umiejętności organizacyjneProaktywne podejście i chęć do nauki nowych narzędzi i procesówPodstawowa znajomość danych i KPI jest dodatkowym atutem (znajomość SQL mile widziana, ale nie wymagana)Zainteresowanie grami mobilnymi i/lub na Facebooku (F2P lub kasyno społecznościowe to dodatkowy atut)Pewne doświadczenie (staż, projekty akademickie lub rola na poziomie początkowym) w grach, marketingu, produktach cyfrowych lub operacjach jest dodatkowym atutemO Tobie:Chętny/a do nauki i rozwoju w branży gierZorganizowany/a i umiejący/a efektywnie zarządzać czasemSkupiony/a na szczegółach i ostrożny/a w realizacji kampaniiGracz zespołowy, który lubi pracować z innymiOtwartość na feedback i chęć ciągłego doskonaleniaPasjonat/ka gier i zmotywowany/a do tworzenia wspaniałych doświadczeń dla graczy.Dlaczego warto wybrać Product Madness?Jesteśmy częścią rodziny Aristocrat i podzielamy jej misję, która polega na zapewnianiu radości w życiu z wykorzystaniem potęgi gier w ramach światowej klasy zespołu, który zajmuje się tworzeniem najlepszych i czołowych pozycji z gatunku społecznościowych gier kasynowych, w tym Heart of Vegas, Lightning Link, Cashman Casino. Siedziba firmy Product Madness, złożonej z 800 członków rozlokowanych na całym świecie, mieści się w Londynie, a jej oddziały działają w Barcelonie, Gdańsku, Lwowie, Montrealu oraz Stanach Zjednoczonych (zespół zdalny), dzięki czemu jesteśmy naprawdę globalną organizacją.Przyświeca nam zasada Ludzie się najważniejsi. Niezależnie od tego, gdzie, kiedy oraz jak pracują członkowie naszego zespołu, mają oni możliwość przechodzenia na wyższe stanowiska oraz rozwoju u naszego boku. Szczycimy się promowaniem inkluzywnej kultury, w której zachęca się naszych pracowników do codziennego okazywania swoich najlepszych stron. Ale nie musisz wierzyć nam na słowo. W 2024 roku stworzyliśmy listę Global Inspiring Workplace Awards oraz zdobyliśmy brąz w konkursie Stevies for Great Employers w kategorii „Pracodawca roku”.Więc co Cię powstrzymuje?Wymagane podróże służbowe NoneDodatkowe informacjeW chwili obecnej nie jesteśmy w stanie zapewnić sponsoringu wiz pracowniczych w związku z tym stanowiskiem. Kandydaci muszą posiadać upoważnienie do pełnoetatowej pracy w miejscu, w którym ogłoszono nabór na to stanowisko, bez konieczności korzystania obecnie oraz w przyszłości ze sponsoringu w celu otrzymania wizy.

Gowork