Konsultant ds. reklamacji - zdalnie
Origen
- wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
Konsultant ds. reklamacji - zdalnie
007082Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i analiza reklamacji: rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez klientów przez różne kanały komunikacji, w tym e-maile, wiadomości internetowe,
- kontakt pisemny z klientami: udzielanie klientom odpowiedzi na reklamacje i pytania za pomocą elektronicznych środków komunikacji,
- współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych,
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami
- posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje.
- doświadczenia obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji,
- wykształcenia średniego,
- dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel),
- odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania,
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności),
- pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania.
Jobdesk.pl