starszy specjalista

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Główny Inspektorat Transportu Drogowego w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:starszy specjalista do spraw zarządzania nieruchomościami, Wydział Zarządzania Nieruchomościami, Biuro Dyrektora Generalnego00-807 Warszawa Aleje Jerozolimskie 94Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Bierze udział w planowaniu niezbędnych prac w zakresie inwestycji i remontów w siedzibach Inspektoratu we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;
  • Sporządza projekty pism i dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych na zakup dostaw, usług i robót budowlanych;
  • Bierze udział w uzgodnieniach wewnątrz Urzędu związanych z planowanymi i prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych dot. utrzymania nieruchomości;
  • Prowadzi oraz porządkuje dokumentację techniczną inwestycji, dokumentację eksploatowanych nieruchomości w zakresie inwestycji i remontów;
  • Zaopatruje komórki organizacyjne Inspektoratu oraz delegatury w niezbędne do wykonywania zadań materiały eksploatacyjne;
  • Nadzoruje terminowe wykonywanie obowiązków wynikających dla właścicieli budynków i gruntów z przepisów (m.in. przepisów o ochronie przeciwpożarowej, prawa budowlanego, ustawy o podatkach od gruntów i nieruchomości i innych).
Warunki pracyPraca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu oraz toalet. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Kierowanie pojazdem służbowym.Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwaUprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów.Kopiami dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego lub dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego są:kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego.Prosimy o przesyłanie tylko tych dokumentów, które są wymagane lub zalecane.Oferty przesłane po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie są rozpatrywane. Weryfikacja wymagań formalnych odbywa się na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. Oferta jest uznana za kompletną, jeśli zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gitd/dokumenty-do-pobrania.Do dokumentów sporządzonych w języku obcym prosimy dołączyć kopie tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.Szczegółowe informacje dotyczące zasad organizacji naboru znajdują się na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Pracuj z nami: https://www.gov.pl/web/gitd/karieraZgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) informujemy, że w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego możesz zgłosić naruszenie prawa w trybie określonym w Zarządzeniu nr 26/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 13 grudnia 2024 r.Szczegóły na temat procedury znajdują się na naszej stronie pod adresem: https://www.gov.pl/web/gitd/zarzadzenie-nr-262024.Zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu do składania dokumentów. Osobom takim przysługuje pierwszeństwo w zatrudnieniu, jeśli złożą kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność oraz znajdą się w gronie osób, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, przedstawionych przez komisję, przeprowadzającą nabór dyrektorowi generalnemu urzędu celem zatrudnienia wybranego kandydata.Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w administracji publicznej;pozostałe wymagania niezbędne:
  • Znajomość przepisów z zakresu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w które wyposażone są jednostki budżetowe, znajomość ustawy: o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, znajomość przepisów z zakresu gospodarowania nieruchomościami, znajomość ustawy o służbie cywilnej;
  • Umiejętności obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych;
  • Znajomość struktury organizacyjnej Inspektoratu;
  • Kompetencje: komunikatywność, współpraca w zespole, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, orientacja na klienta, organizacja pracy własnej, samodzielność;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
  • Znajomośc języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Przeszkolenie w zakresie prawa budowlanego, zamówień publicznych;
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Znajomość przepisów p.poż, umiejętności związane ze wstępnym kwalifikowaniem urządzeń do naprawy.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie prawa budowlanego, zamówień publicznych;
  • Oświadczenie o posiadanym prawo jazdy kategorii B.
Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-10
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego – Sekcja Rekrutacji
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
2. Składając osobiście:
Biuro Podawcze czynne:
Poniedziałek w godzinach 8:00-18:00, wtorek-piątek w godzinach 8:00-15:00
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@gitd.gov.plZ dopiskiem na kopercie/mailu oraz w CV: BDG.WKR.SR.110.72.2025UWAGA!
Ponieważ w trakcie rekrutacji kontaktujemy się za pomocą poczty elektronicznej, uprzejmie prosimy o sprawdzanie również skrzynki SPAM.

InfoPraca

Podobne oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    JOBS LINK

    • Warszawa, mazowieckie
    • 5 700 PLN miesięcznie
    JOBS LINK - Łączymy właściwych ludzi z odpowiednimi miejscami pracy. Dla pracodawców: Oferujemy elastyczne i dopasowane rozwiązania rekrutacyjne, które pomagają szybko reagować…
    • 8 dni temu
  • Specjalista ds. Płac

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 15 dni temu