Starszy inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Myslenicach

  • Myślenice, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 9 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:Starszy inspektorMiejsce pracy: MyśleniceOgłoszenie o naborze Nr 155505Warunki pracyPraca administracyjno-gospodarcza, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, z wykorzystaniem komputera oraz typowych urzadzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej (siedzącej) pozycji ciała, w naturalnym oraz sztucznym oświetleniu. Pomieszczenia, w którym wykonywana jest praca nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach ul. Jagiellońska 1. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.Zakres zadań
  • prowadzenie gospodarki mieszkaniowej, w szczególności przygotowywanie decyzji do równoważnika za brak i remont lokalu mieszkalnego, wykazów i analiz, planowanie środków finansowych i sprawozdawczości mieszkaniowej
  • naliczanie i sporządzanie wykazów w systemie SWOP wszystkich świadczeń wraz z pochodnymi dla pracowników i policjantów Komendy oraz psów służbowych celem ich realizacji
  • realizacja Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) dla pracowników Policji w porozumieniu z KWP w Krakowie, przyjmowanie i wstępna weryfikacja wniosków emerytów i rencistów policyjnych o świadczenie socjalne z funduszu socjalnego, celem ich wypłaty
  • rozliczanie delegacji służbowych policjantów i pracowników Komendy w systemie SWOP, celem ich wypłaty
  • prowadzenie ewidencji głównej i dokumentacji rozliczeniowej materiałów m. in. techniki policyjnej, techniki biurowej itd.
  • prowadzenie gospodarki nieruchomościami, w tym w szczególności sporządzanie deklaracji podatkowych na dany rok kalendarzowy, udział w uzgadnianiu miejscowych ogólnych i szczegółowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • sporządzanie dokumentacji policjantów w systemie SWOP w zakresie kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby oraz w zakresie równoważnika pieniężnego w zamian za wyżywienie w naturze w okresie zimowym
  • prowadzenie ewidencji: dopłat do wczasów dla policjantów i pracowników, prowadzenie postępowań regresowych, nawiązek oraz kar porządkowych na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach
  • prowadzenie ewidencji MKZP (Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej), w tym deklaracji przystąpienia i rezygnacji oraz sprawdzanie merytoryczne wniosków o pożyczkę
  • obsługa kasowa jednostki- przyjmowanie wpłat i odprowadzanie otrzymanej gotówki do kasy KWP Kraków oraz przekazywanie uzyskanej gotówki z nałożonych mandatów karnych
Wymagania niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy związanej z finansami, rachunkowością
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o Policji
  • umiejętność obsługi komputera, praca w środowisku MS Office;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnychTermin i miejsce składania dokumentów Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-06 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
ul. Jagiellońska 1
32-400 MyśleniceDane osobowe - klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru * Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji * Uprawnienia:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; * prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. * Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Praca.pl