Inspektor
Sluzba Cywilna
- Opole, opolskie
- Stała
- Pełny etat
Inspektor do spraw kontroli
w Wydziale Nadzoru Rynku i UsługInspektorZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- uczestniczy w kontrolowaniu legalności i rzetelności działania przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie produkcji, handlu i usług oraz w kontrolach jakości paliw stałych,
- bierze udział w kontrolowaniu produktów nieżywnościowych wprowadzonych do obrotu w zakresie zgodności z wymaganiami oraz w zakresie spełniania wymagań bezpieczeństwa,
- współpracuje przy sporządzaniu protokołów, sprawozdań pokontrolnych i sprawozdań okresowych,
- współpracuje przy prowadzeniu postępowań administracyjnych,
- bierze udział w przygotowywaniu zagadnień kontrolnych oraz programów kontroli,
- wykorzystuje znajomość aktów prawnych obowiązujących w obrocie handlowym,
- uczestniczy w szkoleniach organizowanych przez UOKiK oraz zakładowych,
- prowadzi samochody służbowe, przestrzega przepisów ruchu drogowego oraz zasad użytkowania i troski o mienie.
- wykształcenie: średnie
- znajomość przepisów ustaw:
- o inspekcji handlowej
- prawo przedsiębiorców
- o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw
- o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku
- o służbie cywilnej
- kodeks postępowania administracyjnego
- umiejętność pracy w zespole i samokształcenia
- umiejętność obsługi komputera
- posiadanie prawa jazdy kategorii B (czynne prowadzenie pojazdów)
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia certyfikatu lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie B1
- Oświadczenie o posiadaniu ważnego prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-26
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
ul. Mickiewicza 1
45-367 Opole
Mailowo na adres:Warunki pracyPraca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, większość czynności wykonywana poza siedzibą urzędu (kontrole na terenie woj. opolskiego). Częste wyjazdy służbowe i kontakty zewnętrzne. Wyjazdy samochodami służbowymi ze współpracownikami oraz wyjazdy publicznymi środkami lokomocji. Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku, w pomieszczeniu wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek, w którym mieści się Inspektorat nie jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich – wejście po schodach, brak windy, podjazdów, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.Na postępowanie rekrutacyjne zostaną zaproszone osoby spełniające wymagania zawarte w ogłoszeniu drogą elektroniczną lub telefoniczną. Prosimy o podanie swoich adresów e-mailowych – preferujemy elektroniczną formę kontaktów z kandydatami do pracy. O wynikach rekrutacji zostaną powiadomione osoby, które pozytywnie przeszły poszczególne etapy naboru. Wyniki naboru zostaną ogłoszone w BIP Służby Cywilnej KPRM i urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Inspektoratu. Wynagrodzenie zasadnicze brutto składa się z wynagrodzenia zasadniczego plus dodatku za wysługę lat (dodatek stażowy). Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w siedzibie Inspektoratu, pok. 114 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Gowork