Koordynator ds. Komunikacji Cyfrowej

Makro

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 10 dni temu
Opis firmyJesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.Opis stanowiskaTwój zakres obowiązków:
  • Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za social media, content oraz stronę www.
  • Opracowywanie i realizacja strategii digital wspierających cele biznesowe firmy.
  • Nadzór nad tworzeniem i publikacją treści w kanałach online (Facebook, Instagram, YouTube, strona www).
  • Analiza danych i raportowanie wyników kampanii, rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
  • Wdrażanie nowych rozwiązań oraz trendów w obszarze digital i content marketingu.
  • Współpraca z agencjami i partnerami zewnętrznymi w zakresie kampanii online oraz materiałów promocyjnych.
  • Przygotowanie briefów i nadzór realizacji materiałów wideo i innych formatów contentowych.
  • Bliska współpraca z innymi działami marketingu oraz działem sprzedaży, aby zapewnić spójność działań.
KwalifikacjeNasze oczekiwania:
  • Minimum 4-5 lat doświadczenia w digital marketingu, w tym w social media i content marketingu.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i prowadzeniu projektów digitalowych.
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi do analityki digital (np. Google Analytics, Meta Business Suite, narzędzia do monitoringu).
  • Umiejętność wyciągania wniosków z danych i przekładania ich na działania.
  • Kreatywność i strategiczne myślenie, proaktywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
Dodatkowe informacjeOferujemy:
  • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku jednej z czołowych, globalnych firm handlowych (Metro Group), współpracę z ludźmi na różnych szczeblach, w różnych kulturach.
  • Bezpłatny parking oraz kawa/herbata do dyspozycji Pracowników w przypadku pracy w biurze.
  • Dużą samodzielność w realizacji zadań, możliwość organizacji pracy własnej, realny wpływ na osiągane wyniki i nieformalną atmosferę pracy.
  • Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. zniżki na zakupy w MAKRO, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych, dofinansowanie do posiłków).
  • Możliwości rozwoju i budowania ścieżki kariery w różnych obszarach związanych z działalnością sieci handlowej (w tym IT).

Makro