Digital Marketing Specialist (Performence)
RESI GW Sp. z o.o.
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads i Meta Ads, grup docelowych oraz formatów reklamowych.
- Opracowywanie mediaplanów i strategii działań marketingowych.
- Analiza danych, raportowanie wyników oraz rekomendowanie działań zwiększających efektywność i konwersję w Google Analytics 4, Looker Studio, Business Manager oraz ich optymalizacja (prowadzenie testów A/B, segmentacja odbiorców, modyfikacja stawek i ścieżek konwersji).
- Ustalanie celów, KPI i budżetów dla kampanii prowadzonych przez partnerów zewnętrznych oraz monitorowanie ich realizacji.
- Zarządzanie współpracą z sieciami reklamowymi, programami afiliacyjnymi i portalami branżowymi.
- Współpraca przy projektach zwiększających personalizację komunikacji z klientem, takich jak newslettery czy rekomendacje produktowe.
- Śledzenie trendów rynkowych, identyfikowanie nowych możliwości rozwoju oraz aktywne wdrażanie nowoczesnych strategii digitalowych.
- Współpraca z zespołem marketingu, IT oraz innymi działami firmy
- Minimum 2 lata doświadczenia w strategicznym zarządzaniu kampaniami płatnymi (Meta Ads, Google Ads) - mile widziane doświadczenie w pracy po stronie klienta lub w agencji.
- Umiejętność współpracy i egzekwowania celów wobec partnerów zewnętrznych (agencji marketingowych).
- Praktyczna wiedza z zakresu analizy danych, implementacji kodów śledzenia na stronie, optymalizacji kampanii oraz raportowania wyników (Google Analytics 4, Hot Jar, Google Tag Manager)
- Myślenie strategiczne, samodzielność i nastawienie na realizację celów biznesowych.
- Mile widziane doświadczenie w branży deweloperskiej.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi AI wspierających marketing oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami digital.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Jobs.pl