Media Manager w agencji PR

Publicis Consultants Poland

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 16 dni temu
  • Aplikuj teraz
Opis firmyPublicis Consultants jest agencją doradztwa komunikacyjnego należącą do Publicis Groupe - jednej z największych na świecie sieci komunikacyjnych. Zapewniamy strategiczne i kompleksowe doradztwo Public Relations. Specjalizujemy się w zakresie PR korporacyjnego i produktowego. Prowadzimy także kampanie CSR oraz realizujemy Zintegrowane Kampanie Komunikacyjne oferując przy tym pełne spektrum narzędzi z obszaru PR i e-PR. Doradzamy naszym klientom jak prowadzić działalność biznesową z dbałością o reputację, jak również wspieramy ich w zarządzaniu kryzysowym.Naszą misją jest budowanie silnych marek oraz długotrwałych relacji biznesowych opartych na zaufaniu, współpracy i skutecznej komunikacji.Publicis Consultants posiada szerokie doświadczenie komunikacyjne odpowiadając za komunikację znanych światowych marek, jak również na co dzień doradzając przedstawicielom podmiotów różnych sektorów gospodarczych - zarówno prywatnych przedsiębiorstw, jak i instytucji publicznych. Agencja znajduje się w rankingu największych agencji PR prowadzonym przez Związek Firm Public Relations i plasuje się w Top 15.Dzięki pełnemu wdrożeniu modelu Power of One, Publicis Groupe w Polsce stał się zintegrowaną i spójną wewnętrznie platformą, dającą naszym pracownikom dostęp do wiedzy i innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych, a klientom do usług, kompetencji i talentów wspierających ich biznes.Opis oferty pracy
  • Tworzenie i implementacja strategii mediowych obejmujących rekomendowanie oraz dobór narzędzi i rozwiązań mediowych (online i offline) dla konsultantów agencji oraz klientów
  • Przygotowywanie analiz mediowych, grup docelowych i touchpointów oraz planowanie optymalnej orkiestracji mediów płatnych
  • Nadzór nad egzekucją kampanii mediowych - monitorowanie, analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie kampanii
  • Budowanie długofalowej relacji z klientem i wydawcami
  • Udział w procesach pozyskiwania nowych klientów oraz prezentacja przygotowanych ofert i rozwiązań
  • Przygotowywanie estymacji, wycen, harmonogramów i rekomendacji działań w zakresie płatnych mediów
  • Doradztwo i konsultacja ofert i rozwiązań przygotowywanych przez inne zespoły agencji, w tym aktywny udział w burzach kreatywnych
  • Uczestnictwo w spotkaniach statusowych i briefingach
  • Prowadzenie regularnych szkoleń dla zespołu z zakresu dostępnych oraz nowych rozwiązań płatnej współpracy z mediami
  • Współpraca z przedstawicielami innych agencji mediowych i kreatywnych z grupy w modelu Power of One.
  • Współpraca z rynkami CEE w języku angielskim
Kwalifikacje
  • Poziom seniora z doświadczeniem w samodzielnym rekomendowaniu konkretnych rozwiązań klientom
  • Doświadczenie w planowaniu i zakupie mediów: Digital, Display, GDN, Portale i prasa, OOH, Radio, TV
  • Znajomość rozwiązań wykorzystywanych w działaniach B2C i B2B
  • Znajomość narzędzi do analizy i monitorowania kampanii
  • Proaktywne rekomendowanie rozwiązań paidowych przy procesie ofertowania agencji oraz przygotowywanie trafnych estymacji, wycen i rekomendacji działań
  • Umiejętność dobrej prezentacji rekomendowanych rozwiązań i ofert sprzedażowych
  • Umiejętność negocjowania warunków współpracy z mediami
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetami reklamowymi i ich planowania
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w branżach lub rozumienie specyfiki sektorów FMCG, retail, technologie, przemysł i energetyka
  • Chęć budowania i rozwoju własnego zespołu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy przy kilku projektach równolegle, znajomość rozwiązań Agile będzie atutem
  • Otwartość na poszukiwanie nowych i niestandardowych rozwiązań – zarówno narzędzi jak i procesów, wykorzystywanie doświadczenia z różnych branż
  • Zdolność do pracy w zespole oraz doświadczenie w procesach przetargowych
  • Zdolności analityczne i dobre umiejętności komunikacyjne
  • Komunikatywność i proaktywne podejście
  • Nastawienie na rozwój, strategiczne myślenie
Dodatkowe informacjeCo oferujemy:
  • Pracę hybrydową
  • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
  • Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
  • Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.

Publicis Consultants Poland

Podobne oferty pracy

  • PR/Influencer Marketing Specialist @ oLIVE media

    oLIVE media

    • Warszawa, mazowieckie
    • 5 500-6 000 PLN miesięcznie
    Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych Wysoka kultura osobista Umiejętność obsługi komunikacyjnej klientów z branży lifestyle, w tym fashion, beauty oraz HoReCa Łatw…
    • 10 dni temu
  • PR Manager

    Human 4 Human Recruitment

    • Warszawa, mazowieckie
    Kreatywność to Twoje drugie imię? A w budowaniu wizerunku firm, marek i usług nie masz sobie równych? A może masz na koncie ambitne projekty kampanii public relations? Jeśli tak, t…
    • 1 miesiąc temu
  • PR Junior Account Manager

    MSL

    • Warszawa, mazowieckie
    Opis firmy MSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaanga…
    • 15 dni temu
    • Aplikuj teraz