Media Manager w agencji PR
Publicis Consultants Poland
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Tworzenie i implementacja strategii mediowych obejmujących rekomendowanie oraz dobór narzędzi i rozwiązań mediowych (online i offline) dla konsultantów agencji oraz klientów
- Przygotowywanie analiz mediowych, grup docelowych i touchpointów oraz planowanie optymalnej orkiestracji mediów płatnych
- Nadzór nad egzekucją kampanii mediowych - monitorowanie, analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów oraz terminowe i prawidłowe rozliczanie kampanii
- Budowanie długofalowej relacji z klientem i wydawcami
- Udział w procesach pozyskiwania nowych klientów oraz prezentacja przygotowanych ofert i rozwiązań
- Przygotowywanie estymacji, wycen, harmonogramów i rekomendacji działań w zakresie płatnych mediów
- Doradztwo i konsultacja ofert i rozwiązań przygotowywanych przez inne zespoły agencji, w tym aktywny udział w burzach kreatywnych
- Uczestnictwo w spotkaniach statusowych i briefingach
- Prowadzenie regularnych szkoleń dla zespołu z zakresu dostępnych oraz nowych rozwiązań płatnej współpracy z mediami
- Współpraca z przedstawicielami innych agencji mediowych i kreatywnych z grupy w modelu Power of One.
- Współpraca z rynkami CEE w języku angielskim
- Poziom seniora z doświadczeniem w samodzielnym rekomendowaniu konkretnych rozwiązań klientom
- Doświadczenie w planowaniu i zakupie mediów: Digital, Display, GDN, Portale i prasa, OOH, Radio, TV
- Znajomość rozwiązań wykorzystywanych w działaniach B2C i B2B
- Znajomość narzędzi do analizy i monitorowania kampanii
- Proaktywne rekomendowanie rozwiązań paidowych przy procesie ofertowania agencji oraz przygotowywanie trafnych estymacji, wycen i rekomendacji działań
- Umiejętność dobrej prezentacji rekomendowanych rozwiązań i ofert sprzedażowych
- Umiejętność negocjowania warunków współpracy z mediami
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetami reklamowymi i ich planowania
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w branżach lub rozumienie specyfiki sektorów FMCG, retail, technologie, przemysł i energetyka
- Chęć budowania i rozwoju własnego zespołu
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy przy kilku projektach równolegle, znajomość rozwiązań Agile będzie atutem
- Otwartość na poszukiwanie nowych i niestandardowych rozwiązań – zarówno narzędzi jak i procesów, wykorzystywanie doświadczenia z różnych branż
- Zdolność do pracy w zespole oraz doświadczenie w procesach przetargowych
- Zdolności analityczne i dobre umiejętności komunikacyjne
- Komunikatywność i proaktywne podejście
- Nastawienie na rozwój, strategiczne myślenie
- Pracę hybrydową
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych