
Dyrektor(-ka) ds. wsparcia sprzedaży bancassurance
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- umowa o pracę,
- praca hybrydowa w biurze w Warszawie lub w biurze w Poznaniu oraz we Wrocławiu,
- liderka: Joanna Borysiewicz,
- cel: wzmacnianie efektywności sprzedaży ubezpieczeń poprzez strategię, analizę i wsparcie zespołu.
- opracowywanie i wdrażanie międzykanałowej strategii wsparcia sprzedaży ubezpieczeń w celu zwiększenia efektywności i wyników sprzedażowych,
- definiowanie i uzgadnianie planów sprzedażowych z podejściem omnichannel,
- monitorowanie istotnych wskaźników KPI, w tym utrzymania/upadków polis,
- wsparcie menedżerów i doradców w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych,
- przygotowywanie, wdrażanie i monitoring akcji wspierających sprzedaż i utrzymanie produktów, w tym w formie akcji marketingowych oraz inicjatyw jakościowych,
- inicjowanie i współorganizowanie działań prosprzedażowych o charakterze ogólnobankowym z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi oraz bankowymi strukturami,
- tworzenie komunikacji do klientów wewnętrznymi i zewnętrznymi kanałami,
- udział w projektach (produktowe/procesowe/obsługowe) w kontekście optymalizacji procesów i wprowadzania innowacji w celu zwiększenia efektywności i przewagi konkurencyjnej,
- analiza możliwości tworzenia nowych ścieżek sprzedaży i komunikacji oraz aktywne inicjowanie zmian w procesach odpowiadających potrzebom poszczególnych kanałów sprzedaży,
- analiza wyników działań komunikacyjnych, marketingowych i kampanijnych (lejki sprzedażowe, conversion rate),
- analiza konkurencji i danych rynkowych oraz raportowanie wyników sprzedaży,
- przygotowywanie prezentacji i materiałów informacyjnych dla klientów wewnętrznych, centrali oraz instytucji nadzorczych (KNF, UOKiK),
- analiza wyników kontroli jakości i obowiązków (OfWCA )wynikających z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń i rekomendacji KNF (np. wyniki badania Tajemniczego Klienta, call monitoringu),
- opracowywanie i wdrażanie działań naprawczych wobec OfWCA,
- motywowanie i rozwój umiejętności pracowników, w tym kreowanie ścieżek rozwoju.
- posiadasz doświadczenie w obszarze sprzedaży/wsparcia sprzedaży, w tym e-commerce/sprzedaży Digital,
- znasz branżę i rynek ubezpieczeniowy/bankowy,
- znasz podstawy marketingu, UX, branży e-commerce oraz procesów sprzedaży,
- jesteś zorientowany(-a) na wynik osiągany zgodnie z podejściem omnichannel oraz w zgodzie ze standardami jakości,
- potrafisz motywować ludzi oraz pracować w zespole,
- cechuje Cię silna motywacja biznesowa i entuzjazm,
- potrafisz myśleć strategicznie oraz kreatywnie,
- umiesz radzić sobie ze stresem i pracować pod presją czasu,
- posiadasz zdolności negocjacyjne i interpersonalne,
- biegle znasz język angielski,
- znasz pakiet MS Office,
- posiadasz wysokie kompetencje w zakresie tworzenia angażującego środowiska pracy opartego na m.in.: wartościach organizacji, kulturze feedbacku, budowaniu atmosfery otwartości i zaufania, identyfikacji potencjału ludzkiego i przyszłych trendów.
- będziesz znać inne programy i narzędzia (np. graficzne, sprzedażowe, do analityki danych, wizualizacji);
- umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty),
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
- Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.