Dyrektor(-ka) ds. wsparcia sprzedaży bancassurance

Santander

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 3 dni temu
Dyrektor(-ka) ds. wsparcia sprzedaży bancassuranceCountry: PolandTo masz na bank:
  • umowa o pracę,
  • praca hybrydowa w biurze w Warszawie lub w biurze w Poznaniu oraz we Wrocławiu,
  • liderka: Joanna Borysiewicz,
  • cel: wzmacnianie efektywności sprzedaży ubezpieczeń poprzez strategię, analizę i wsparcie zespołu.
Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. W naszej centrali łączymy kilkanaście jednostek biznesowych, w tym nasze zaplecze technologiczne. Choć jesteśmy zupełnie różni to mamy jeden cel - wszystko robimy na bank.Przywództwo to ważny filar wspierający nasze kierunki strategiczne. Nasi liderzy mają możliwość wzięcia udziału różnych programach, dzięki którym zdobywają praktyczną wiedzę potrzebną do codziennej pracy z zespołem.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Twoje zadania w tej roli:
  • opracowywanie i wdrażanie międzykanałowej strategii wsparcia sprzedaży ubezpieczeń w celu zwiększenia efektywności i wyników sprzedażowych,
  • definiowanie i uzgadnianie planów sprzedażowych z podejściem omnichannel,
  • monitorowanie istotnych wskaźników KPI, w tym utrzymania/upadków polis,
  • wsparcie menedżerów i doradców w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych,
  • przygotowywanie, wdrażanie i monitoring akcji wspierających sprzedaż i utrzymanie produktów, w tym w formie akcji marketingowych oraz inicjatyw jakościowych,
  • inicjowanie i współorganizowanie działań prosprzedażowych o charakterze ogólnobankowym z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi oraz bankowymi strukturami,
  • tworzenie komunikacji do klientów wewnętrznymi i zewnętrznymi kanałami,
  • udział w projektach (produktowe/procesowe/obsługowe) w kontekście optymalizacji procesów i wprowadzania innowacji w celu zwiększenia efektywności i przewagi konkurencyjnej,
  • analiza możliwości tworzenia nowych ścieżek sprzedaży i komunikacji oraz aktywne inicjowanie zmian w procesach odpowiadających potrzebom poszczególnych kanałów sprzedaży,
  • analiza wyników działań komunikacyjnych, marketingowych i kampanijnych (lejki sprzedażowe, conversion rate),
  • analiza konkurencji i danych rynkowych oraz raportowanie wyników sprzedaży,
  • przygotowywanie prezentacji i materiałów informacyjnych dla klientów wewnętrznych, centrali oraz instytucji nadzorczych (KNF, UOKiK),
  • analiza wyników kontroli jakości i obowiązków (OfWCA )wynikających z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń i rekomendacji KNF (np. wyniki badania Tajemniczego Klienta, call monitoringu),
  • opracowywanie i wdrażanie działań naprawczych wobec OfWCA,
  • motywowanie i rozwój umiejętności pracowników, w tym kreowanie ścieżek rozwoju.
Aplikuj, jeśli:
  • posiadasz doświadczenie w obszarze sprzedaży/wsparcia sprzedaży, w tym e-commerce/sprzedaży Digital,
  • znasz branżę i rynek ubezpieczeniowy/bankowy,
  • znasz podstawy marketingu, UX, branży e-commerce oraz procesów sprzedaży,
  • jesteś zorientowany(-a) na wynik osiągany zgodnie z podejściem omnichannel oraz w zgodzie ze standardami jakości,
  • potrafisz motywować ludzi oraz pracować w zespole,
  • cechuje Cię silna motywacja biznesowa i entuzjazm,
  • potrafisz myśleć strategicznie oraz kreatywnie,
  • umiesz radzić sobie ze stresem i pracować pod presją czasu,
  • posiadasz zdolności negocjacyjne i interpersonalne,
  • biegle znasz język angielski,
  • znasz pakiet MS Office,
  • posiadasz wysokie kompetencje w zakresie tworzenia angażującego środowiska pracy opartego na m.in.: wartościach organizacji, kulturze feedbacku, budowaniu atmosfery otwartości i zaufania, identyfikacji potencjału ludzkiego i przyszłych trendów.
Mile widziane, jeśli:
  • będziesz znać inne programy i narzędzia (np. graficzne, sprzedażowe, do analityki danych, wizualizacji);
To masz na bank:
  • umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty),
  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
  • kartę Multisport,
  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
  • wyprawkę dla dzieci,
  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?
  • Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
Dołącz do nas w kilku krokach:1. Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.2. Spotkaj się z rekruterką i bezpośrednią przełożoną.3. Spotkaj się z HR biznes partnerem.4. Pracuj z nami w naszym zespole!Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Santander