Specjalista ds. administracyjnych

Adamietz

  • pomorskie Żarnowiec, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
Specjalista ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków
  • wsparcie administracyjne zespołu w ramach wykonywanych kontraktów i usług budowlanych
  • usprawnienie i realizowanie bieżących procesów administracyjnych w biurze budowy
  • przygotowywanie umów, aneksów oraz zamówień dla dostawców i podwykonawców
  • prowadzenie dokumentacji inwestycji budowlanej realizowanych przez oddział
  • przygotowywanie niezbędnych zestawień budowy na podstawie otrzymanej dokumentacji
  • koordynacja obiegu dokumentacji i archiwizacja
  • bieżąca współpraca z kontrahentami oraz innymi działami w firmie w zakresie powierzonych zadań
Nasze wymagania
  • wykształcenie min. średnie preferowane kierunki techniczne lub ekonomiczne
  • pożądane doświadczenie w obszarze administracji branży budowlanej
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excel
  • komunikatywność i zorientowanie na działanie
  • umiejętność pracy w zespole i dążenia do wspólnego celu
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
To oferujemy
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie budowlanej o ugruntowanej pozycji w branży
  • realizacja dużych kontraktów w kraju i za granicą
  • możliwość budowania pozycji zawodowej, poszerzania kompetencji i doświadczenia w zespole specjalistów i ekspertów
  • dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, wzmacniamy nasz zespół realizujący inwestycję w Żarnowcu.

Gowork