SPECJALISTA-KOORDYNATOR W WYDZIALE REALIZACJI INWESTYCJI
Centralna Baza Ofert Pracy
- Olsztyn, warmińsko-mazurskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Obowiązki:1. Przygotowanie inwestycji do realizacji w zakresie:
a) współpracy z Wydziałem Przygotowania Inwestycji przy przygotowaniu dokumentacji technicznej związaną z realizacją zadań
b) przyjmowania dokumentacji projektowej umożliwiającej wykonanie robót oraz prowadzenie w tym zakresie stosownego rejestru
c) opracowania harmonogramu realizacji projektu.
2. Realizacja zadań inwestycyjnych w zakresie:
a) pełnienia funkcji koordynatora realizacji projektu,
b) koordynowanie i nadzór nad działaniem nadzoru inwestorskiego i autorskiego,
c) realizacji zawartych umów dla zadań inwestycyjnych w zakresie technicznym i formalnym,
d) przygotowania i przeprowadzenia procedury odbioru końcowego robót, dokonywanie rozliczeń końcowych i wystawianie dowodów OT po zakończeniu inwestycji.
3. Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych robót wspólnie z przedstawicielem właściwego RDW, Wydziału Dróg, Zespołu ds. Inżynierii Ruchu oraz Zespół ds. Mostów.
4. Przestrzeganie obowiązujących terminów rozliczeń częściowych i końcowego robót i projektu.
5. Analiza wykorzystania środków finansowych na realizowanym zadaniu.
6. Sporządzanie analiz i informacji o realizacji zadań.
7. Udział według kompetencji w przygotowaniu dokumentacji przetargowych w zakresie realizacji inwestycji - opisu przedmiotu zamówienia, szacunku wartości zamówienia, projektu umowy oraz udział w procedurach przetargowych w zakresie ustalonym przez Dyrektora.
8. Nadzór, koordynacja i współpraca z Wykonawcami robót i Inżynierem Kontraktu w zakresie właściwej i terminowej realizacji projektów.
9. Współpraca z osobami prawnymi i fizycznymi uczestniczącymi w procesie realizacji projektu oraz przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie wspólnej realizacji inwestycji.
10. Przygotowywanie Harmonogramów realizacji przydzielonych projektów.
11. Weryfikacja Harmonogramów Rzeczowo-Finansowych sporządzanych przez wykonawców oraz nadzór nad ich właściwą i terminową realizacją.
12. Udział w radach budowy oraz w innych naradach i spotkaniach z wykonawcami na każdym etapie realizacji projektów.
13. Udział w odbiorach częściowych i końcowych robót, w tym w rozliczaniu finansowym i rzeczowym Projektu oraz przy przekazaniu zakończonych robót i inwestycji do użytkowania.
14. Wykonywanie innych prac o charakterze doraźnym, wynikających z zakresu działania Wydziału oraz prac zleconych przez Naczelnika.
Godziny pracy: 7-15Wymagania:Wymagania konieczne:Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), budowlane
- I. Wymagania w stosunku do kandydatów:a. Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie: wyższe budowlane.2. Znajomość zagadnień z zakresu: - drogownictwa, budownictwa, - zamówień publicznych, - wyceny robót budowlanych.3. Prawo jazdy kat. B.4. Znajomość oprogramowania: Microsoft Office: Word, Excel.5. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.8. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.b. Wymagania pożądane:1. Wykształcenie: wyższe w specjalności drogowej i/lub mostowej.2. Doświadczenie: min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w pracy przy budowie, przebudowie, remoncie dróg.3. Uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg i/lub mostów.4. Doświadczenie w planowaniu, realizacji i rozliczaniu robót budowlanych.5. Znajomość procedur FIDIC, pozyskiwania i wydatkowania środków z Unii Europejskiej, budżetu państwa i innych źródeł.6. Cechy osobowe: wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego podejmowania decyzji.7. Znajomość programu Auto Cad w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji projektowej.
InfoPraca