
Customer Experience Specialist
- Toruń, kujawsko-pomorskie
- Stała
- Pełny etat
- Kompleksowa obsługa zamówień klientów – od momentu ich otrzymania aż po dostawę: aktualizacja statusów, anulowanie oraz bieżące wprowadzanie zmian
- Monitorowanie realizacji zamówień, sprawdzanie dostępności produktów, kontrolowanie blokad kredytowych
- Informowanie klientów o statusie ich zamówień, ewentualnych opóźnieniach czy zmianach
- Obsługa zwrotów, reklamacji oraz korekt kredytowych – z dbałością o satysfakcję klienta i wysoką jakość obsługi
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnego przebiegu realizacji zamówień
- Utrzymywanie pozytywnych i profesjonalnych relacji z klientami, ukierunkowanych na długofalową współpracę
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w obsłudze klienta międzynarodowego
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Łatwość w przyswajaniu nowej wiedzy oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Doświadczenie w imporcie/eksporcie oraz znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
- Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość poszerzania kompetencji i dalszego rozwoju
- Przyjazne środowisko pracy oparte na równości, inkluzywności i wparciu dla każdego
- Pakiet benefitów pozapłacowych – prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport i wiele innych
InfoPraca