Inspektor

Sluzba Cywilna

  • Wrocław, dolnośląskie
  • 4 731 PLN miesięcznie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 14 dni temu
Komenda Miejska Policji we WrocławiuKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej Komisariatu
w Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji Wrocław - RakowiecInspektorZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Obsługa kancelaryjno - biurowa Komisariatu celem prawidłowej realizacji zadań służbowych realizowanych przez funkcjonariuszy i zapewnienie właściwego obiegu korespondencji.
  • Prowadzenie składnicy akt w komisariacie w celu właściwego i terminowego przyjmowania dokumentów do składnicy akt.
  • Archiwizacja dokumentacji wytworzonej z Zespole Wspomagającym w celu terminowego przekazywania dokumentów do składnicy akt.
  • Pełnienie zastępstwa za osobę prowadzącą punkt kancelaryjny w zakresie dokumentów oznaczonych klauzulą "Poufne" i "Zastrzeżone".
  • Ewidencjonowanie aktów prawnych w celu właściwego obiegu i ich przechowywania.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość obsługi komputera
  • dobra organizacja pracy własnej
  • znajomość przepisów kancelaryjnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu realizacji naboru na stanowisko (należy wskazać nazwę stanowiska)
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-24
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji
we Wrocławiu
ul. Sołtysowicka 21
51-168 Wrocław
lub złóż osobiście : siedziba Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu ul. Sołtysowicka 21, 51-168 Wrocław od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00 (za potwierdzeniem odbioru) Na kopercie należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska.Warunki pracy- praca na II piętrze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuch i sprawności obu rąk,- budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnychW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska określonego w ogłoszeniu o naborze.Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 4731,37 zł brutto miesięcznie (mnożnik kwoty bazowej 1,8000) oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy stanowiący od 5% do 20% miesięcznie.Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (test wiedzy lub rozmowa kwalifikacyjna) telefonicznie lub mailowo. Weryfikacja złożonej aplikacji dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości złożonych dokumentów. W związku z powyższym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty wymienione w ogłoszeniu i własnoręcznie podpisane oświadczenia z aktualną datą ich sporządzenia. Aplikacje niekompletne, zawierające braki formalne w zakresie załączonych dokumentów lub brakiem podpisów oraz nadesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Komenda Miejska Policji we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 478712965

Gowork

Podobne oferty pracy

  • inspektor

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    • Wrocław, dolnośląskie
    • 4 731 PLN miesięcznie
    Do spraw: obsługi kancelaryjno administracyjnej Referatu II Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu Umowa o pracę na czas zastępstwa Liczba stanowisk …
    • 8 dni temu
  • inspektor nadzoru budowlanego

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    • Wrocław, dolnośląskie
    Do spraw: ds. inspekcji i orzecznictwa Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Puławach Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami Liczba stanowisk 1 Wymiar etatu …
    • 6 dni temu
  • inspektor wojewódzki

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    • Wrocław, dolnośląskie
    Do spraw: dotacji i rozliczeń w obszarze kształcenia wyższych kadr medycznych w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej w Oddziale Wyższych Kadr Medycznych #administracja publiczn…
    • 6 dni temu