
Specjalista ds. Obsługi z językiem niemieckim
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Zapewnianie pierwszego poziomu wsparcia produktowego dla klientów za pośrednictwem komunikacji pisemnej
- Zarządzanie zwrotami produktów i reklamacjami
- Tworzenie zleceń serwisowych
- Przetwarzanie zamówień w okresach szczytowych
- Udział w testowaniu nowych rozwiązań i projektach usprawniających procesy
- Tworzenie i aktualizowanie odpowiedniej dokumentacji procesowej
- Wsparcie w onboardingu nowych pracowników
- Wsparcie w rozszerzaniu zakresu usług
- Wysoki poziom orientacji na klienta i rozwiązania
- Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej
- Silna dbałość o szczegóły i dokładność
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
- Chęć szybkiego uczenia się
- Doświadczenie i silna orientacja na KPI i cele
- Doświadczenie w pracy z modułem SAP/SD i/lub SAP C4C jest zaletą
- Podstawowe zrozumienie techniczne mile widziane
- Angielski na poziomie min. B2
- Niemiecki na poziomie min. B2/C1
- Umowa o pracę
- Szansa na rozwój zawodowy (Jasna ścieżka rozwoju)
- Lokalizacja biura - szybki i wygodny transport publiczny, blisko stacji Warszawa Zachodnia (Lokalizacja biura - Aleje Jerozolimskie 98, blisko stacji Warszawa Zachodnia oraz 3 przystanki od metra Centrum
- Elastyczny czas pracy (możliwe rozpoczęcie pracy między 7:00-9:00)
- Opcje pracy zdalnej do 60% (obowiązkowe minimum 2 dni w tygodniu w biurze w Warszawie)
- Świadczenia socjalne, takie jak:
- Platforma benefitowa Nais
- Prywatna opieka medyczna Medicover (Franke pokrywa 90% kosztu pakietu)
- Karta Multisport (częściowo dofinansowana z ZFŚS)
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżka na produkty Franke (która może wynieść nawet 50%)
- Darmowy dostęp do platformy LinkedIn Learning, która oferuje szkolenia podnoszące kompetencje
- Dofinansowanie okularów (oraz soczewek kontaktowych)
- Dofinansowanie 14-dniowych wakacji („Wczasy pod gruszą”)