Przedstawiciel ds. Obsługi Klienta z j. portugalskim

Grafton Sp. Z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie
  • Tymczasowa
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również **dopasowanie** optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.Dla naszego klienta z branży modowej poszukujemy zmotywowanego kandydata na stanowisko Przedstawiciela ds. Obsługi Klienta z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i pozytywnym nastawieniem. Będziesz reprezentować klienta na zewnątrz i wraz z zespołem budować wizerunek firmy, zapewniając klientom rzetelną obsługę i zdobywając kompleksowe doświadczenie.Administratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenie RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychInformujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Twoje zadania:
  • Udzielanie pomocy klientom w zakresie produktów, zamówień, płatności, zwrotów, reklamacji i wysyłek.
  • Obsługiwanie klientów firmy zgodnie z ustalonymi standardami i procedurami.
  • Zdobywanie i aktualizowanie swojej wiedzy na temat firmy i produktów.
  • Uczestniczenie w szkoleniach z zakresu procesów obsługi klienta i najlepszych praktyk.
WYMAGANIA:Czego oczekujemy:
  • Znajomość języka angielskiego, co najmniej biegła.
  • Język portugalski ojczysty lub co najmniej biegły będzie atutem.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie.
  • Silne zorientowanie na klienta.
  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta (telefon, e-mail, czat itp.) będzie atutem.
OFERUJEMY:Benefity:
  • Dofinansowanie karty sportowej,
  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
  • Zniżkę na produkty firmowe,
  • Brak dress code'u,
  • Miejsce parkingowe dla pracowników biura,
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie.

Aplikuj.pl