Przedstawiciel ds. Obsługi Klienta z j. portugalskim
Grafton Sp. Z o.o.
- Warszawa, mazowieckie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Udzielanie pomocy klientom w zakresie produktów, zamówień, płatności, zwrotów, reklamacji i wysyłek.
- Obsługiwanie klientów firmy zgodnie z ustalonymi standardami i procedurami.
- Zdobywanie i aktualizowanie swojej wiedzy na temat firmy i produktów.
- Uczestniczenie w szkoleniach z zakresu procesów obsługi klienta i najlepszych praktyk.
- Znajomość języka angielskiego, co najmniej biegła.
- Język portugalski ojczysty lub co najmniej biegły będzie atutem.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie.
- Silne zorientowanie na klienta.
- Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta (telefon, e-mail, czat itp.) będzie atutem.
- Dofinansowanie karty sportowej,
- Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
- Zniżkę na produkty firmowe,
- Brak dress code'u,
- Miejsce parkingowe dla pracowników biura,
- Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie.
Aplikuj.pl