
Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim i polskim
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Posprzedażowa obsługa klienta z terenu Wielkiej Brytanii i Skandynawii
- Opowiadanie na zapytania klientów z zakresu umowy, produktu, płatności itp.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów
- Zarządzanie przypisaną bazą klientów i zapewnianie terminowej obsługi
- Utrzymywanie i rozwijanie kontaktu z obecnymi klientami
- Proaktywne proponowanie usprawnień procesów na podstawie analiz i doświadczeń z kontaktów z klientami
- Współpraca z wewnętrznymi działami sprzedaży, marketingu, finansów i produktu w celu zapewnienia rozwiązań dla klientów
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (C1/C2)
- Dobra znajomość Microsoft Office (szczególnie Excel)
- Mile widziane doświadczenie w branży automotive
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Umowa o pracę
- Tryb hybrydowy (3 dni z biura, 2 dni z domu)
- Poniedziałek - piątek 9:00-17:00
- Benefity - karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, wewnętrzne szkolenia