Specjalista ds. Obsługi Klienta
Raben Group
- Cholerzyn, małopolskie Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Atrakcyjny pakiet Benefitów: karta Multisport/platforma Mybenefit, Karty na zakupy w dyskontach spożywczych MAKRO, Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, paczki spożywcze, karty przedpłacone, karty SIM na preferencyjnych warunkach, bezpłatny dostęp do aplikacji do nauki języka polskiego, angielskiego i niemieckiego
- Stabilne zatrudnienie:umowa o pracę, szkolenia wdrożeniowe, jasne reguły premiowania, możliwość rozwoju zawodowego, wypłata wynagrodzenia zawsze
i realizacji wspólnych celówTwój zakres obowiązków:
- Obsługa oraz budowanie partnerskich relacji z Klientami
- Nadzór nad realizacją przesyłek transportowych Klientów oddziału
- Kontrolowanie zgodności, spójności danych w systemie
- Rozliczanie i windykacja Klientów
- Bieżąca współpraca z działami transportu oraz magazynu
- Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
- Raportowanie jakości wykonywanych usług na potrzeby Klientów i przełożonego
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy zespołowej
- Doświadczenie w obsłudze Klienta
- Język angielski na poziomie komunikatywnym
- Mile widziane: znajomość branży TSL