
Sports Marketing Brand Manager
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingu treści dla obszaru SPORT i poszczególnych kanałów sportowych
- Wypracowanie i realizacja rocznych planów działania
- Wypracowanie i wdrożenie partnerstw strategicznych w obszarze SPORT, zarówno contentowych jak i mediowych
- Współpraca z marketingiem ofertowym w celu zwiększania atrakcyjności ofert poprzez wartość contentu sportowego
- Współpraca z redakcją sportową przy komercyjnych projektach specjalnych
- Wypracowanie i wdrożenie atrakcyjnego systemu autopromocji contentu sportowego
- Monitoring, ocena i raportowanie aktywności marketingowych własnych oraz konkurencji
- Zarządzanie budżetem
- Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze marketingu, co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu markami z obszaru SPORT
- Doskonała znajomość świata sportu i rozgrywek najpopularniejszych lig profesjonalnych w kraju i Europie
- Mile widziana znajomość rynku mediów i praw sportowych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel oraz Power Point)
- Kreatywność, otwartość, bezkonfliktowość
- Znajomość j. angielskiego na poziomie minimum B2
- Pracę w dynamicznym zespole
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej spółce, w zespole pasjonatów filmów, seriali i sportu
- Możliwość rozwoju i udziału w ciekawych projektach w ramach całej Grupy CANAL+
- Kulturę organizacyjną opartą na współpracy, zaufaniu i koleżeństwie
- Dostęp do wydarzeń inspiracyjnych
- Dostęp do bogatej oferty telewizyjnej platformy CANAL+