
Specjalista ds. Marketingu Internetowego
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii płatnych B2C (Meta Ads, Google Ads)
- Testowanie nowych formatów i wdrażanie najnowszych rozwiązań
- Zarządzanie budżetami kampanii i kontrola ich efektywnego wykorzystania
- Analiza i raportowanie efektywności kampanii
- Koordynowanie pracy agencji mediowych - briefowanie, nadzór nad realizacją, odbiór efektów
- Współpraca z zespołami kreatywnymi, produktowymi, analitycznymi i contentowymi w celu realizacji kampanii
- Umowę o pracę i hybrydowy tryb pracy
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy
- Platformę benefitową i ubezpieczenie
- Umowę o pracę i hybrydowy tryb pracy
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy
- Platformę benefitową i ubezpieczenie
InfoPraca