
Starszy(-a) specjalista(-ka) / Specjalista(-ka) ds. informacji zarządczej
- Wrocław, dolnośląskie
- Umowa
- Pełny etat
- umowa o pracę (pierwsza na 12 miesięcy)
- praca hybrydowa w biurze we Wrocławiu (ul. Robotnicza 11 – przy Muzeum Współczesnym) lub w Warszawie (al. Jana Pawła II 17 – przy Rondzie ONZ),
- obszar/zespół: Departament Zarządzania i Controllingu Wydatków / Zespół Planowania, Raportowania i Analiz,
- cel: rozwój controlliingu, raportowania, planowania i analiz w zakresie kosztów, nakładów, zasobów i projektów.
- udział w procesach controllingowych dla kosztów, nakładów, zasobów,
- tworzenie raportów, analiz, pulpitów informacyjnych, prezentacji,
- samodzielna analiza danych oraz wyciąganie wniosków, analiza trendów i odchyleń,
- współpraca z biznesem w celu analizy i komentowania informacji o wydatkach,
- prognozowanie i planowanie finansowe oraz proces zamknięcia miesiąca,
- automatyzacja oraz usprawnianie procesów raportowych,
- rozwój raportowania w oparciu o Excel oraz nowe technologie (np. Oracle Business Intelligence, Tableau, Apex, Power BI).
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- masz doświadczenie w obszarze finansów lub analizy danych/baz danych,
- potrafisz myśleć analitycznie i pracować z dużą ilością danych liczbowych,
- jesteś zmotywowany(-a) do rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- znasz język angielski na poziomie umożliwiającym komunikację,
- cechuje Cię proaktywność, samodzielność, odpowiedzialność za powierzone zadania oraz umiejętność pracy w zespole,
- potrafisz pracować z Excelem na poziomie zaawansowanym,
- znasz lub jesteś otwarty(-a) na poznanie SQL,
- dodatkowym atutem będzie znajomość i doświadczenie w pracy z Oracle Business Intelligence/EPM (Oracle Hyperion Planning) lub Power BI lub Tableau.
- umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy)
- pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty);
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego);
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego;
- kartę Multisport;
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach;
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony;
- wyprawkę dla dzieci;
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala;
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne.
- Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.