Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta (z językiem: ukraińskim, rosyjskim, litewskim, estońskim, łotewskim)

Contact Center

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 23 dni temu
Firma Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta (z językiem: ukraińskim, rosyjskim, litewskim, estońskim, łotewskim)Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142BJeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań - zapraszamy Cię do naszego zespołu!Główne zadania realizowane na stanowisku:
  • profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie informacji, obsługa reklamacji i zgłoszeń, obsługa komunikacji w sytuacjach kryzysowych.
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Jeśli:
  • jesteś osoba komunikatywną,
  • potrafisz komunikować się w jednym z poniższych języków: ukraiński, rosyjski, litewski, estoński, łotewski
  • masz dobrą dykcję,
  • posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • jesteś wielozadaniowy - Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
  • jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
  • posiadasz znajomość obsługi komputera,
  • umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat,
Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!Naszym pracownikom oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb,
  • kartę multisport,
  • umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • program poleceń pracowniczych,
  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś!Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP - ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany. DrukujPoznajContact Center Sp. z o.o.4Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    Bank Millennium

    • Warszawa, mazowieckie
    Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Odbieranie połączeń przychodzących …
    • 2 dni temu
  • Pielęgniarka/Pielęgniarz - Konsultant ds. obsługi klienta

    Foundever

    • Warszawa, mazowieckie
    O nas: 🚀 Dołącz do nas w Foundever! 🚀 Foundever to jedno z wiodących przedsiębiorstw w branży świadczącej usługi z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfro…
    • 1 miesiąc temu