Kierownik Obszaru Telekomunikacji
Bank Millennium
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Departament: WYDZIAŁ TELEKOMUNIKACJI I CALL CENTER
Rodzaj zatrudnienia: UMOWA O PRACĘObowiązki:
- Zarządzanie obszarem usług sieciowych i głosowych
- Zapewnienie stabilności, integralności, bezpieczeństwa i wydajnego działania sieci i infrastruktury telekomunikacyjnej
- Budowanie procesów, polityk i standardów w obszarze sieci i infrastruktury telekomunikacyjnej Banku
- Planowanie rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej Banku
- Min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem odpowiedzialnym za techniczne wsparcie środowisk sieciowych i telekomunikacyjnych
- Min. 10 lat doświadczenia w rozwoju sieci i infrastruktury telekomunikacyjnej, w tym min. 5 lat w roli architekta lub inżyniera sieciowego
- Wiedza ekspercka z obszaru rozwiązań sieciowych/telekomunikacyjnych: Cisco, LAN/WAN, TCP/IP, Routing/Switching, Load Balancers, VoIP, MPLS
- Wiedza ekspercka z obszaru rozwiązań głosowych: Contact Center (np. Genesys), Verint Voice Recording, Cisco Call Manager, Microsoft Skype/Teams
- Umiejętność efektywnego zarządzania zaangażowaniem podległego zespołu, planowania oraz monitorowania realizacji celów/zadań
- Doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji procesów, polityk i standardów z obszaru sieci i/lub infrastruktury telekomunikacyjnej
- Znajomość procesów ITIL
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku biznesowym (min. B2)
- Wysokie umiejętności w zakresie komunikacji
- Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań/celów
- Doświadczenie pracy w bankach, instytucjach finansowych lub firmach z sektorów regulowanych
- Doświadczenie w prowadzeniu/koordynacji projektów IT
- Doświadczenie w obszarze komercyjnych i/lub prywatnych sieci chmurowych
- Znajomość zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem sieciowym
- Doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi MS Server oraz technologiami wirtualizacji (VMWARE i HYPERV)
- Nowoczesny stack technologiczny i otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań
- Kontakt z nowymi technologiami i rozwiązaniami korporacyjnymi
- Udział w dużych projektach migracyjnych oraz wdrożeniowych
- Umowę o pracę oraz opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Pracowniczą kawiarnię ze zniżkami na oferowane napoje oraz posiłki