Strategy & Innovation Manager

Publicis Groupe

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 13 dni temu
  • Aplikuj teraz
Opis firmyW Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym Talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych. Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce.Opis oferty pracyCo będzie należało do Twoich obowiązków?
  • Samodzielne przygotowywanie strategii all mediowych,
  • Przekładanie strategii komunikacyjnych na innowacyjne i efektywne rozwiązania implementacyjne,,
  • Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników i klientów Agencji,
  • Prowadzenie projektów / zarządzanie zespołami projektowymi
  • Bezpośredni kontakt z klientami / potencjalnymi klientami Agencji (prezentacje, relacje biznesowe, consulting w obszarze strategicznego i taktycznego planowania),
  • Wyszukiwanie i dystrybuowanie w organizacji najnowszych trendów w komunikacji oraz najnowszych rozwiązań technologicznych i implementacyjnych,
  • Rozwijanie innowacyjnego myślenia w firmie i wspieranie zespołów klienckich Agencji w realizowaniu projektów wykorzystujących nowatorskie rozwiązania i technologie,
  • Nadzór merytoryczny nad wysoką jakością planowania taktycznego, zakupu mediów, raportowania i mierzenia efektów kampanii w Agencji (rola głównego źródła informacji z ww. obszarów dla zespołów klienckich),
  • Reprezentowanie Agencji w mediach i na wydarzeniach branżowych.
KwalifikacjeOczekiwania:
  • Min. 5 lat doświadczenia w Agencji Mediowej,
  • Znajomość zasad planowania i zakupu wszystkich mediów
  • Znajomość rynku reklamy internetowej oraz narzędzi analitycznych, trackingowych i optymalizacyjnych,
  • Ogólna wiedza marketingowa i mediowa, znajomość trendów marketingowych, komunikacyjnych i mediowych,
  • Zainteresowanie obszarami strategii, marketingu, komunikacji,
  • Rozumienie zmian społecznych, kulturowych, technologicznych i rynkowych,
  • Doświadczenie w pracy z klientami,
  • Biegłość prowadzenia prezentacji zarówno w języku polskim jak i angielskim,
  • Dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista i rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Excel, Word, PowerPoint,
  • Umiejętność tworzenia i prowadzenia warsztatów będzie dodatkowym atutem
Dodatkowe informacje
  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
  • Hybrydowy tryb pracy

Publicis Groupe

Podobne oferty pracy

  • Strategy & Innovation Manager

    Publicis Groupe

    • Warszawa, mazowieckie
    Opis firmy W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy na…
    • 13 dni temu
  • Media Strategy & Innovations Manager

    Publicis Groupe

    • Warszawa, mazowieckie
    Opis firmy Jesteśmy Zenith - agencja mediowa z ROI w DNA. Nieustannie szukamy nowych rozwiązań, łączymy dane, najnowsze technologie i najlepszych na rynku specjalistów, tak aby i…
    • 7 godzin temu
  • Innovation Manager

    Heineken

    • Warszawa, mazowieckie
    Bądź częscią Ż Lokalizacja: Warszawa Funkcja: Komercja Dział: Marketing - Innowacje Chcesz wyruszyć w wyjątkową, pełną wyzwań i inspiracji podróż po świecie piwa, gdzie tra…
    • 3 dni temu