Lider/-ka zmiany 20-30h
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Niepełny etat
w razie potrzebyAnalizowanie raportów sprzedaży i współpraca z zespołem zarządzającym sklepem w celu maksymalizacji wyników działuKierowanie zespołem doradców sprzedaży w celu osiągnięcia doskonałych standardów obsługiNadzorowanie działalności sklepuBycie ambasadorem marki i zapewnianie najlepszych doświadczeń dla naszych klientówKwalifikacjeNa stanowisko Lidera/-ki zmiany poszukujemy osób, które uosabiają ducha pracy zespołowej, przedsiębiorczości i ciągłego doskonalenia, wspierając środowisko współpracy i wspólnych osiągnięć. Twoje optymistyczne nastawienie i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się okoliczności i preferencji klientów to kluczowe cechy, które cenimy. Potrafisz podejmować niezależną inicjatywę, odpowiadając na potrzeby biznesowe i potrzeby klientów zarówno efektywnie, jak i skutecznie.Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces:WiedzaRozumiesz, co składa się na doskonałą obsługę klientaWcześniejsze doświadczenie w sprzedaży detalicznej lub obsłudze klientaDobrze posługujesz się językiem polskim i angielskimMotywacjaLubisz tworzyć pozytywne środowisko pracy i zarządzać zespołemKoncentrujesz się na wynikach i lubisz wielozadaniowośćLubisz rozwijać siebie i innychZachowaniePrzyczyniasz się do budowania dobrze funkcjonującego zespołu i akceptujesz różne punkty widzeniaJesteś na bieżąco z najnowszymi trendami, potrzebami klientów, działaniami konkurencji i przedstawiasz pomysły na maksymalizację sprzedaży i doświadczenia klientaWspierasz innych w rozwoju poprzez udzielanie konstruktywnych informacji zwrotnychCechuje Cię samoświadomość, rozumiesz, że działania mają konsekwencje, a w swoich interakcjach okazujesz szacunek i nie oceniasz innychPodejmujesz inicjatywę i ponosisz odpowiedzialność za realizację wyznaczonych zadań i zapewnianie naszym klientom wspaniałych doświadczeńPotrafisz skutecznie ustalać priorytety i dostosowywać się do nagłych zmianKomunikujesz się jasno i zwięźle, aktywnie słuchając innych perspektywDostrzegasz możliwości usprawnienia codziennych procesówDotychczasowe osiągnięciaDoświadczenie w obsłudze sklepu, w tym procedury otwierania i zamykania sklepu, przetwarzanie dostawUdokumentowane doświadczenie w coachingu i motywowaniu zespołuDodatkowe informacjeStanowisko na niepełny etat z umową na 20 lub 30 godzin tygodniowo. Aplikuj, przesyłając swoje CV w języku polskim lub angielskim tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 29.08.2025. Ze względu na zasady dotyczące danych, akceptujemy tylko aplikacje za pośrednictwem naszej strony kariery.BenefityWszystkim naszym pracownikom oferujemy atrakcyjne benefity z szerokimi możliwościami rozwoju. Wszyscy nasi pracownicy otrzymują 25% zniżki pracowniczej, możliwej do wykorzystania we wszystkich markach Grupy H&M w sklepach i online. Oprócz zniżki pracowniczej, wszyscy nasi pracownicy są objęci Programem Motywacyjnym H&M - HIP. Więcej informacji na temat programu motywacyjnego H&M można znaleźćOprócz tego, nasi współpracownicy otrzymują również:
- 25% rabatu pracowniczego w markach grupy H&M
- 3600 zł na sezon do wykorzystania na uniform pracowniczy
- Programy MultiSport i MultiLife
- H&M Incentive Program
- Ubezpieczenie na życie UNUM
- Allianz Prywatne ubezpieczenie medyczne
- Program poleceń
- Urlop jubileuszowy
- Nieograniczone możliwości kariery i rozwoju