starszy inspektor

  • Warszawa, mazowieckie
  • 6 348 PLN miesięcznie
  • Stała
  • Pełny etat
  • Właśnie
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w WarszawieKomendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:starszy inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Nadzoru Prewencyjnego w Biurze Przeciwdziałania Zagrożeniom KG PSP00-463 Warszawa Podchorążych 38Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • koordynuje obieg dokumentów w Biurze, co polega na ich odpowiednim (zgodnym z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi) przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, rozdzielaniu, przedkładaniu do akceptacji,
  • prowadzi sekretariat Biura Przeciwdziałania Zagrożeniom, co polega w głównej mierze na obsłudze wchodzących rozmów telefonicznych poprzez udzielenie odpowiedzi petentowi lub przekierowanie rozmowy do odpowiedniej osoby oraz dodatkowo organizuje oraz obsługuje spotkania kierownictwa Biura, obsługuje skrzynki e-mail Biura, prowadzi terminarz spotkań kierownictwa Biura, gromadzi informacje teleadresowe o instytucjach i osobach, z którymi współpracuje Biuro,
  • redaguje korespondencje, opracowuje sprawozdania i zestawienia w zakresie organizacyjnym oraz w obszarze zleconym przez kierownictwo Biura i bezpośredniego przełożonego,
  • koordynuje odpowiedni przepływ informacji między kierownictwem Biura i pracownikami oraz istotnych ze względu na funkcjonowanie Biura w strukturze Komendy,
  • prowadzi gospodarkę materiałami i usługami w celu zapewnienia właściwych warunków funkcjonowania Biura,
  • bierze udział w organizacji i obsłudze prostych i złożonych (od kilku do kilkuset osób) przedsięwzięć szkoleniowych lub egzaminacyjnych Biura, takich jak: szkolenia i narady, egzaminy dla kandydatów na rzeczoznawców, sprawdziany dla rzeczoznawców, szkolenia pracowników Biura. Przygotowania mają charakter organizacyjny – wybór miejsca organizacji przedsięwzięcia, zapewnienie i przygotowanie sal konferencyjnych, prowadzi przed i w trakcie przedsięwzięcia sekretariatu, organizuje noclegi, posiłki, opiekę nad gośćmi,
  • zapewnia zastępstwa w Sekretariacie Komendanta Głównego PSP i w Sekretariacie Zastępców Komendanta Głównego PSP w razie konieczności lub zaistniałych potrzeb zgodnie z obowiązującym grafikiem dyżurów.
Warunki pracyKomenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na drugim piętrze w przystosowanym obiekcie. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze, praca z dokumentami, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Możliwe wyjazdy służbowe (szkolenia, narady itp.).Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościamiProponowane wynagrodzenie: mnożnik kwoty bazowej - 2,3 (6347,93 PLN brutto) + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać „BPZ – starszy inspektor”.Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 m-cy od dnia zatrudnienia kandydata.OCHRONA SYGNALISTÓW W Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z przepisami art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, decyzją Komendanta Głównego PSP nr 59 z dnia 18.09.2024 r., została wprowadzona wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Z ww. procedurą można zapoznać się za pośrednictwem strony internetowej KG PSP
lub w siedzibie Komendy.Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
w pracy biurowejpozostałe wymagania niezbędne:
  • znajomość przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
  • obsługa urządzeń biurowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • kompetencje miękkie: komunikatywność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
  • studia podyplomowe związane z ochroną przeciwpożarową
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • kursy lub szkolenia związane z ochroną przeciwpożarową
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie ukończonych kursów/szkoleń
Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-26
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr
ul. Podchorążych 38
00-463 WarszawaIstnieje możliwość osobistego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu przy
ul. Podchorążych 38 w Warszawie, w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 815 do 1615
lub przesłania w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP, wykorzystując formularz „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”.
Przy wyszukiwaniu urzędu należy wpisać: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej.
.

InfoPraca