Description1. Rozwój sprzedaży i pozyskiwanie klientów.Wsparcie Menedżera Regionu Kierownika Sprzedaży w realizacji planu sprzedaży w Regionie Polski Południowo - Zachodnim zgodnie z przekazanym budżetem ze szczególnym uwzględnieniem wielkości osiąganej sprzedaży i marży. Pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad klientami firmy w regionie, pielęgnowanie kontaktów, budowanie relacji oraz koordynowanie współpracy klientów z pozostałymi działami MBS Polska w zakresie realizacji dostaw, doradztwa technologicznego i działań reklamacyjnych, obsługi posprzedażowej.2. Wprowadzanie nowych produktów i rozwiązań.Sprzedaż produktów z aktualnej oferty, wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz znajdowanie i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktów MBS Polska3. Raportowanie oraz ofertowanieOpracowanie i terminowe przesyłanie do Menedżera Regionu Kierownika Sprzedaży raportów stanowiących sprawozdanie z działań podejmowanych w regionie oraz raportowanie do systemu CRM. Sporządzanie ofert handlowych, protokołów z przeprowadzonych negocjacji z klientami. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej współpracy z Klientami w zakresie warunków współpracy, wymienianej korespondencji, reklamacji innych podejmowanych działań4. Współpraca z Działem Obsługi Klienta oraz Działem Technicznym MBS PolskaWspółpraca w zakresie kontroli stanów magazynowych oraz informowanie osób odpowiedzialnych o potrzebie uzupełnienia produktów nietypowych oraz w zakresie opracowania, promowania i wdrażania kompleksowych rozwiązań w oparciu o produkty MBS Polska5. Monitorowanie i ocena potrzeb branży betonowej w zakresie domieszek i dodatków w tym działań konkurencji, trendów i wymagań stawianym produktom oraz przekazywanie tych informacji do Kierownika Sprzedaży6. Działalność promocyjno-szkoleniowaPrzeprowadzanie prezentacji i szkoleń dla bieżących i potencjalnych klientów firmy, dla firm działających w branży budowlanej, a także szkoleń wewnętrznych dla pracowników firmy, reprezentowanie MBS Polska na imprezach branżowych (konferencjach, sympozjach i targach)7. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.Współpraca z uczelniami technicznymi, laboratoriami, jednostkami badawczo – rozwojowymi oraz środowiskami opiniotwórczymi związanymi z przemysłem betonowym na terenie kraju8. Planowanie i odbywanie podróży służbowych