Service Desk Agent (German / English speaking)

Kaefer

  • Zabrze,śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 9 dni temu
Firma KAEFER SA znajduje się w strukturach Grupy KAEFER - światowego koncernu technologicznego, reprezentowanego w ponad 30 krajach.Jako wiodący dostawca najbardziej profesjonalnych, kompleksowych usług i rozwiązań dla przemysłu w zakresie izolacji technicznych, przemysłowych oraz prac rusztowaniowych i w związku z dynamicznym rozwojem firmy w Polsce oraz na rynkach europejskich, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Service Desk Agent (German / English speaking)Obowiązki
  • Wsparcie w zakresie pierwszego kontaktu dla wewnętrznego klienta (analizowanie, rozwiązywanie znanych problemów)
  • Rejestrowanie/klasyfikowanie zgłoszeń
  • Diagnozowanie problemów lub kierowanie ich na kolejny poziom wsparcia
  • Zdalne wsparcie techniczne użytkowników
  • Ścisła współpraca z 2 oraz 3 linią wsparcia
  • Monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o ich bieżącym statusie
Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2
  • Zdolność i chęć szybkiego uczenia się
  • Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (B1/B2)
  • Komunikatywność
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
  • Pełne przeszkolenie w zakresie wewnętrznych systemów i procedur, niezbędne do wykonywania pracy
  • Stabilne, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w uznanej firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej
  • Przyjazną i absolutnie nie-korporacyjną atmosferę w zespole
  • Praca w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem niemieckim i angielskim
  • Pakiet świadczeń dodatkowych, dopłaty do kart multisport, „wczasów pod gruszą” i inne
  • Możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia
  • Partnerskie podejście w zespole

Gowork