
Quality Complaints Software Engineer
- Szczecin, zachodniopomorskie
- Stała
- Pełny etat
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- realny wpływ na jakość i rozwój produktów, które zmieniają życie tysięcy osób;
- możliwość rozwoju zawodowego - udział w projektach, jasny plan szkoleniowo-wdrożeniowy, dostęp do portfolio szkoleń technicznych i miękkich, aktywne doskonalenie języka angielskiego;
- przyjazną atmosferę pracy - kultura dzielenia się wiedzą, otwartość na pomysły i usprawnienia;
- szereg benefitów (m.in. opieka medyczna Medicover, karty sportowe, darmowy transport do pracy firmowymi autobusami, siłownia firmowa i wiele innych).
- Identyfikacja i analiza zgłaszanych reklamacji dotyczących wszystkich urządzeń z portfolio naszej organizacji.
- Proponowanie usprawnień związanych z błędami w procesach produkcyjnych i oprogramowaniu.
- Przeprowadzanie testów funkcjonalnych z wykorzystaniem dostępnych akcesoriów, takich jak telefony czy urządzenia typu wearables.
- Udział w przygotowaniach do analizy reklamacji nowych produktów wprowadzanych na rynek.
- Tworzenie instrukcji oraz narzędzi potrzebnych do analizy poszczególnych błędów i produktów.
- Organizacja oraz uczestnictwo w szkoleniach związanych z wdrożeniem nowych produktów lub diagnozą nowych błędów.
- Bliska współpraca z działami: InMarket Product Support, Produkcja, NPI i R&D.
- posiadasz wykształcenie techniczne (zarządzanie i inżynieria produkcji, informatyka, elektronika lub pokrewne);
- znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
- masz podstawową wiedzę na temat programowania;
- jesteś osobą otwartą i kreatywną w poszukiwaniu rozwiązań problemów technicznych;
- posiadasz umiejętność autoprezentacji i przekazywania wiedzy;
- potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem pracy;
- umiesz wyciągać logiczne wnioski z przeprowadzonych analiz;
- interesujesz się nowymi technologiami;
- dobrze znasz pakiet MS Office.