
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim | Branża Finansowa
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz podstawy j. angielskiego (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, potrafisz dobrze obsługiwać komputer;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chcącą się rozwijać.
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z dowolnego miejsca w Polsce;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard.
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.