
Specjalistka / Specjalista ds. Administracji Zleceń Serwisowych
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- koordynacja zleceń serwisowych i dbanie o ich terminową realizację,
- koordynacja prac techników i podwykonawców,
- rozliczanie ilościowe i jakościowe pracy techników,
- kontakt z firmami wykonawczymi i dostawcami,
- składanie i kontrolowanie zamówień,
- kontrola i rozliczanie faktur od podwykonawców oraz dostawców,
- rozliczanie protokołów z wykonanych zleceń,
- przekazywanie danych do fakturowania do działu księgowości.
- biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office) i narzędzi biurowych,
- dobra organizacja pracy własnej,
- punktualność,
- sumienność i zaangażowanie,
- wysokie poczucie odpowiedzialności i samodyscypliny.
- znajomość branży lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość j. angielskiego.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji,
- pracę nad ciekawymi projektami oraz wsparcie techniczne i merytoryczne,
- przyjazną atmosferę bazującą na szacunku i współpracy,
- wszystkie potrzebne narzędzia pracy,
- benefity: pakiet medyczny, karta sportowa, ubezpieczenie NNW, ubezpieczenie na życie.