Aktualnie dla naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:Key Account Manager (POS, display)Zakres obowiązków:aktywne i skuteczne pozyskiwanie nowych klientów (rozwiązania display, materiały POS) - 3 dni w tygodniu aktywna praca w rynku,rozwijanie współpracy z obecnymi klientami firmy,realizacja planów sprzedaży: wolumenowych i marżowych,przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami,bieżący kontakt z europejską organizacją sprzedaży,inicjowanie projektów optymalizacyjnych dla potencjalnych lub istniejących klientów,nadzorowanie współpracy z klientami w zakresie wdrażania nowych projektów oraz bieżącej obsługi zleceń.Wymagania:min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży B2B (konieczna znajomość branży opakowań i rozwiązań display z tektury),prawo jazdy kat. B.,wykształcenie wyższe,bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2),bardzo dobra organizacja pracy (pozyskiwanie zleceń dla fabryki w Koninie),znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel) i CRM (preferowany MS dynamics 365),inicjatywa, samodzielność i wytrwałość w dążeniu do celu,wysokie umiejętności interpersonalne.Oferujemy:pracę u międzynarodowego lidera branży opakowaniowej, dostarczającego rozwiązania z tektury falistej,wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności,możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych (min. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do posiłków, dofinansowanie do wypoczynku).