
ekspert(-ka) relacji z klientem (kredyt gotówkowy)
- Żory, śląskie
- Stała
- Pełny etat
o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:
- masz min wykształcenie średnie,
- masz doświadczenie w sprzedaży usług i produktów bankowych, w tym produktów kredytowych
- cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu,
- lubisz stawiać sobie ambitne cele i dobrze czujesz się wiedząc do czego dążysz,
- czujesz się komfortowo zarówno w pracy indywidualnej jak i zespołowej,
- chcesz się rozwijać w bankowości i zdobywać nowe kompetencje
- umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych,
- prawo jazdy kat. B.
- aktywna sprzedaż kredytów gotówkowych w ramach oferty banku, zgodnie z najlepszymi standardami i procedurami,
- zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń Klienta
- oferowanie i promowanie produktów bankowych,
- realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych w zakresie kredytu gotówkowego oraz produktów powiązanych
- stały telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych,
- praca w zgodzie z obowiązującymi procedurami oraz standardami dotyczącymi i realizowanymi we wszystkich kanałach dystrybucji.
- bieżące monitorowanie rynku w zakresie produktów pożyczkowych – zgłaszanie sugestii zmian i udoskonaleń oferty
- umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony),
- pracę stacjonarną w Oddziale ,
- ubezpieczenie na życie,
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych,
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary,
- możliwość udziału w wolontariacie,
- dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci),
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku.
- Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Pierwsze szkolenie będzie trwało 3 miesiące w ramach Akademii Rozwoju Mocy.
- Po pierwszym miesiącu zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i otrzymywać pierwsze premie.
- Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania.
- Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe.