
Liderka / Lider Zespołu IT
- Chorzów, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- zarządzasz procesem wsparcia IT i utrzymaniem infrastruktury technicznej,
- zarządzasz zespołem IT, przydzielasz zadania pracownikom i koordynujesz ich wykonanie,
- koordynujesz działania z obszaru IT w zakresie wsparcia użytkowników i utrzymania systemów teletechnicznych,
- samodzielnie prowadzisz projekty w zakresie supportu IT,
- współpracujesz z Centralą firmy w Niemczech,
- wdrażasz i koordynujesz międzynarodowe rozwiązania z zakresu IT,
- wspierasz sklepy ALDI oraz biura w zakresie administrowania, bezpieczeństwa i konserwacji systemów informatycznych i telekomunikacyjnych,
- dbasz o prawidłowe wdrażanie procesów i dokumentację IT.
- masz 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów,
- masz doświadczenie w prowadzeniu zespołów wsparcia IT,
- znasz model zarządzania ITIL,
- znasz podstawy infrastruktury sieciowej,
- znasz język angielski na poziomie B2,
- bardzo dobrze obsługujesz pakiet MS Office,
- masz prawo jazdy kat. B.
- bierzesz odpowiedzialność za swoją pracę i efektywnie organizujesz swoje zadania,
- potrafisz pracować w zmieniających się warunkach,
- lubisz pracować w zespole i współpracować z klientami zewnętrznymi,
- potrafisz dobrze się komunikować.
- Umowę o pracę od pierwszego dnia pracy.
- Umowę na czas nieokreśony po roku.
- Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.
- Możliwość pracy hybrydowej.
- Zadaniowy czas pracy.
- Elastyczny czas pracy – możesz rozpoczynać pracę między 7:00 a 9:00.
- Samochód służbowy.
- Możliwości rozwoju – możesz brać udział w rekrutacjach wewnętrznych, szkoleniach i uczyć się języków obcych na platformie.
- Program wdrożenia – rozpoczniesz pracę od szkoleń wdrożeniowych „Power days”, a potem zaopiekuje się Tobą buddy.
- Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, darmowy pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.
- Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.