cfo

Wyser

  • mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 16 dni temu
O Firmie:Nasz Klient to dynamicznie rozwijająca się spółka produkcyjna - europejski lider w produkcji karmy dla zwierząt. Firma przeszła imponującą transformację - z 100 do ponad 2 500 pracowników - i nie zamierza zwalniać tempa, dlatego poszukujemy osoby z dużą odpowiedzialnością i doświadczeniem, która pomoże im realizować cele biznesowe.Opis stanowiska
  • Przejęcie i ustrukturyzowanie lokalnej funkcji finansowej, księgowej i kontrolingowej, która dotychczas była obsługiwana przez centrum usług wspólnych (SSC).
  • Zbudowanie i zorganizowanie efektywnego zespołu finansowego (finanse, księgowość, controlling, raportowanie).
  • Bycie partnerem strategicznym dla zarządu i centrali w Belgii,
  • Zarządzanie płynnością finansową, kapitałem obrotowym i trwałym, w tym inwestycyjnym.
  • Tworzenie budżetów, prognoz i raportów finansowych zgodnych z wymogami lokalnymi i grupowymi (w języku angielskim), wdrażanie KPI.
  • Współpraca z bankami w zakresie finansowania, a także zajmowanie się ubezpieczeniami, faktoringiem i leasingiem.
  • Zapewnienie zgodności z przepisami podatkowymi i rachunkowymi, a także współpraca z audytorami.
  • Przygotowanie firmy do skokowego wzrostu operacyjnego i finansowego,
  • Analiza danych, tworzenie wskaźników i dashboardów, które wspierają decyzje operacyjne i inwestycyjne.
  • Wspiera rozwój operacyjny i inwestycyjny - w tym uruchomienie nowego zakładu
Czego oczekujemy:
  • Minimum 7-10 lat doświadczenia w finansach, w tym 3-5 lat na stanowisku menedżera wyższego szczebla (Dyrektor Finansowy, CFO, Finance Manager).
  • Doświadczenie w firmie produkcyjnej, najlepiej z sektora FMCG, spożywczego lub farmaceutycznego.
  • Doświadczenie we współpracy z międzynarodową strukturą właścicielską lub centralą grupy kapitałowej.
  • Wyższe wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość, controlling).
  • Płynna znajomość języka angielskiego na poziomie C1/mocne B2. Codzienna praca i raportowanie do centrali będzie wymagało swobodnego posługiwania się tym językiem.
  • Wybitnie przedsiębiorcze i praktyczne podejście („hands-on”, „can-do” mindset). Szukamy praktyka biznesu i finansów, a nie teoretyka.
  • Silne umiejętności przywódcze, analityczne i organizacyjne, zorientowane na rozwój i efektywność.
  • Zdolność do samodzielnego organizowania danych, ich analizy i przekazywania partnerom w biznesie.
Co oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (UoP), możliwe jest również B2B.
  • Samochód służbowy, telefon, laptop
  • Możliwość zapewnienia mieszkania służbowego dla kandydatów podejmujących relokację.
  • Możliwość budowania zespołu od podstaw oraz realny wpływ na kształtowanie procesów finansowych w dynamicznie rosnącej firmie.
  • Praca w środowisku międzynarodowym z dużą autonomią i odpowiedzialnością,
  • Udział w strategicznych projektach inwestycyjnych i ekspansji zagranicznej.
BranżaŻywność i napojeKod referencyjny37815KonsultantBalińska Dominika, Ofertą zarządza nasz consultantNajnowsze wiadomości ze
świata pracy

Wyser