Specjalista ds. marketingu internetowego
Inter Cars
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- planowanie i realizacja kampanii online marketingowych
- wdrażanie rozwiązań SEO (optymalizacja on page i off page) we współpracy ze specjalistami SEO
- weryfikacja skuteczności prowadzonych działań za pomocą Google Analytics 4
- 2 lata doświadczenia w obszarze marketingu internetowego
- znajomość minimum dwóch spośród podanych narzędzi: Google Analytics 4, Google Search Console, Google Ads Keyword Planner, Looker Studio, Senuto, Screaming Frog, Semrush, Ahrefs, Contadu, Surfer
- praktyczna znajomość Microsoft Excel/Google Sheets lub otwartość na ich naukę
- język angielski - min. B1
- Pracę w 6 osobowym zgranym zespole, otwartym na wsparcie i dzielenie się wiedzą, w którym jest przestrzeń na realizację ambicji zawodowych w zróżnicowanych pod względem technicznym projektach marketingu online
- Pracujemy w lokalizacji Bielany - Budynek 'Galerii Handlowej Młociny' (obok metra Młociny)
- Oferujemy zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie próbnym)
- Możesz skorzystać z: bezpłatnego udziału w zajęciach j.angielskiego on-line, z ubezpieczenia i prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach oraz z Platformy kafeteryjnej Worksmile. Mamy również zniżki na ofertę handlową naszych Filiantów, ZFŚS oraz wiele aktywności i wydarzeń firmowych, w których można brać udział.
- Nasz proces rekrutacyjny jest realizowany w trybie online
Jobdesk.pl