Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta

CEWAR Wiech Spolka Jawna

  • Białystok, podlaskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 29 dni temu
Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klientaTwój zakres obowiązków
  • realizacja strategii marketingowej i sprzedażowej na powierzonym terenie,
  • aktywna sprzedaż,
  • pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwijanie długoterminowych relacji z klientami,
  • organizacja spotkań, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych,
  • planowanie i realizacja budżetów sprzedaży,
  • poszukiwanie nowych dróg sprzedaży oraz inicjowanie działań wspierających sprzedaż,
  • monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji,
  • doradztwo techniczne w zakresie produktów czołowych producentów narzędzi,
  • raportowanie wyników pracy,
  • przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w firmie,
  • dbanie o dobre imię i wizerunek firmy,
  • stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji.
Nasze wymagania
  • bardzo ważne: wykształcenie techniczne (min. średnie),
  • doświadczenie w sprzedaży produktów branży technicznej (spawalnictwo/narzędzia)
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz umiejętność ich praktycznego zastosowania,
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • silna motywacja do osiągnięcia założonych celów,
  • dyspozycyjność i mobilność,
  • znajomość specyfiki regionalnego rynku,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office- MS Excel),
  • umiejętności negocjacyjne,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów),
  • silna motywacja do osiągania stawianych celów samodyscyplina.
To oferujemy
  • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja) od osiąganych wyników,
  • samochód służbowy+ karta paliwowa, laptop służbowy, telefon służbowy,
  • prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe
  • darmowy system szkoleń produktowych, sprzedażowych i interpersonalnych,
  • wsparcie managera sprzedaży,
  • dostęp do niezbędnych materiałów promocyjnych i reklamowych,
  • sprzedaż najlepszych produktów dostępnych na rynku,
  • dużą samodzielność w pracy,
  • możliwość awansu zawodowego,
  • możliwość intensywnego rozwoju osobistego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji.

Gowork

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi Klienta i sprzedaży online

    Grupa Eltron

    • Białystok, podlaskie
    Centra Elektryczne oferują szeroki asortyment od czołowych producentów z branży elektrycznej. Nasi doradcy to wykwalifikowani specjaliści, którzy chętnie udzielą Ci fachowej pora…
    • 17 dni temu
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Odpisywanie na wiadomości

    Carloss Marketing - Media

    • Białystok, podlaskie
    • 3 700 PLN miesięcznie
    NA CZYM POLEGA PRACA? Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu na wiadomości gotowymi skryptami i formułkami oraz wykonywanie prostych zadań poprzez działanie na gotow…
    • 16 dni temu